На якість продукції ПАТ “Київхліб” постійно надходять скарги — Держпродспоживслужба
Київ • УНН
КИЇВ. 11 квітня. УНН. До Держпродспоживслужби міста Києва на якість продукції ПАТ “Київхліб” надійшло 11 скарг від споживачів і вони продовжують надходити. Про це УНН повідомили у відповідь на інформаційний запит у Головному управлінні Держпроспоживслужби в місті Києві.
"До Держпродспоживслужби міста Києва надійшло 11 скарг споживачів на якість продукції ПАТ "Київхліб", яка реалізується у фірмовій мережі та інших закладах роздрібної торгівлі. В межах чинного законодавства, скарги було розглянуто та проведено відповідні заходи державного контролю, але позитивного впливу на ситуацію це не мало, скарги продовжують надходити”, — йдеться у повідомленні.
Окрім того, у Держпродспоживслужбі зазначили, що у ЗМІ також почастішали публікації, які ставлять під сумнів якість хлібобулочних виробів ПАТ “Київхліб”, які виготовляються та реалізуються в закладах роздрібної торгівлі міста Києва.
Як повідомляв УНН, Держпродспоживслужба, попри виявлені плісняві гриби, не досліджувала якість продукції “Київхліб”.
Також нагадаємо, у святошинських школах перевірять продукцію “Київхліба” на наявність пліснявих грибів.