На столичний міст Патона хочуть повернути трамвай

На столичний міст Патона хочуть повернути трамвай

Київ  •  УНН

 • 39028 перегляди

КИЇВ. 6 лютого. УНН. У Києві розпочинається процедура визначення підрядника для розробки проектно-кошторисної документації реставрації мосту ім. Патона, на ньому хочуть відновити можливість курсування трамвая і облаштувати велосипедні доріжки в обидва напрямки. Про це УНН повідомляє з посиланням на пресслужбу КМДА.

Деталі

“Міст заплановано розширити. Зараз на ньому 7 смуг руху, а буде 8”, — повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

За його словами, на мосту з’являться велосипедні доріжки в обидва напрямки. Також передбачається розширення тротуарів верхової частини мосту для влаштування променадної частини.

“Згідно з технічним завданням буде враховано можливість влаштування трамвайних колій. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів”, — додав Густєлєв.

Очікується, що наступного тижня комунальна корпорація “Київавтодор” розпочне процедуру публічних закупівель із визначення компанії-підрядника, яка розробить проектно-кошторисну документацію реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона. Переможця буде визначено наприкінці березня. Першочергово буде розроблено ескізний проект.

У межах проведення реставраційних робіт планується:

  • ремонт мостового полотна (проїжджа частина та тротуари);
  • встановлення бар’єрної та перильної огорожі;
  • ремонт конструкцій прогонових будов;
  • ремонт опор та опорних частин;
  • ремонт сходів і реставрація пропілеїв (на правому березі);
  • реставрація колон (на лівому березі);
  • ремонт сполучень із мостом;
  • ремонт засобів навігації у судноплавних прогонах мосту;
  • ремонт оглядових проходів під прогоновими будовами мосту;
  • ремонт мережі дощової каналізації (за необхідності).

Також вказано, що між двома напрямками на мосту встановлять сучасне бар’єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, у тому числі автоматизована система обчислювання ваги транспортних засобів під час руху.

Наголошується, що під час реставрації повного перекриття руху мостом не планується.

Що було раніше

Міст Патона був введений в експлуатацію у 1953 році. Реконструювали міст лише один раз, у 2004 році, коли з мосту демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи відбувалися лише на невеликих ділянках мосту.

Враховуючи аварійний стан мосту, з метою зменшення навантаження на споруду, у 2020 році було обмежено в’їзд на міст будь-якого транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6,0 т, а також обмежено рух крайніми правими смугами в обох напрямках.

КК “Київавтодор” планувала розпочати розробку проектно-кошторисної документації реставрації із пристосуванням штучної споруди ще у 2020 році. Проте процедуру призупинив АМКУ.

Міст Патона як технологічна пам’ятка епохи був відзначений пам’ятним знаком Американського товариства зварювальників у 1995 році.