Forbes: Блумберг витратив понад 1 млн долл. на передвиборні меми в Instagram
Київ • УНН
КИЇВ. 15 лютого. УНН. Американський підприємець, колишній мер Нью-Йорка Майкл Блумберг, який оголосив про намір брати участь у президентських виборах в США в 2020 році, витратив на політичну кампанію з використанням мемів в соціальній мережі Instagram від 1 до 1,5 мільйона доларів. Такі дані наводить журнал Forbes посилаючись на підрахунки експертів, передає УНН.
Як зазначає журнал, для передвиборної кампанії в соцмережі Блумберг найняв компанію Meme 2020 року, створену кількома лідерами думок у Instagram. Блумберг оплачує послуги приблизно 30 особам, які активно публікують меми та контент подібного роду в Instagram в яскравій формі, що запам’ятовуються.
За твердженням експертів, опитаних журналістами Forbes, відомі блогери, у яких понад 1 млн підписників в Instagram, можуть дати в США щонайменше 10 тис доларів за публікацію в соцмережі одного повідомлення. У випадках, коли мова йде про матеріали політичного характеру, ціна може досягати 50 тис. доларів, стверджується в матеріалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Блумберг заявив про готовність витратити 1 млрд доларів для перемоги над Трампом
Однак політична реклама підвищує ризик того, що читачі вирішать відмовитись від подальшого стеження за блогером в Instagram, зазначає засновник Village Marketing Вікі Сегар. Тому, як вважають експерти Village Marketing та Mediakix, ціни на рекламу для політиків складають від 30 до 50 тисяч доларів.
З урахуванням агентських гонорарів, які Forbes оцінив в кілька сотень тисяч доларів, видання зробило висновок, що Блумберг заплатив за серію з 30 рекламних публікацій в інстаграме від 1 до 1,5 мільйона доларів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Трамп звинуватив Блумберга в бажанні приховати свій зріст під час дебатів
Представники передвиборної кампанії Блумберга не стали коментувати підрахунки Forbes.
Нагадаємо, раніше повідомлялось, що кандидат у президенти США Блумберг відмовився від грошей спонсорів для передвиборної кампанії.