Фільм 'Барбі' підвищив інтерес до гінекології в інтернеті на 51%
Київ • УНН
Дослідження показало зростання пошукових запитів про гінекологію на 51% після виходу фільму 'Барбі'. Сцена з відвідуванням гінеколога привернула увагу до жіночого здоров'я, але не вплинула на кількість записів до лікарів.
У новому дослідженні, опублікованому у журналі JAMA Network Open, було встановлено, що фінал популярного фільму "Барбі" 2023 року вплинув на інтерес до гінекології в інтернеті. Про це пише CNN, передає УНН.
Деталі
Коли Барбі покидає свою країну фантазій і потрапляє у реальний світ, вона повинна стежити за своїм здоров'ям, у тому числі відвідувати гінеколога. Цей момент у фільмі привернув увагу не лише глядачів, але й дослідників.
Аналіз 34 запитів, пов'язаних з гінекологією, показав, що протягом тижня після виходу фільму у липні 2023 року кількість пошукових запитів "гінеколог" і "гінекологія" збільшилася на 51%. Крім того, інтерес до запитів "визначення гінеколога" та "що робить гінеколог?" виріс на 154% порівняно з попереднім тижнем.
Приклади з поп-культури можуть впливати на поведінку людей щодо здоров'я. Наприклад, трансляція колоноскопії Кеті Курик у 2000 році збільшила кількість процедур на 21%, а есе Анджеліни Джолі про рак грудей призвело до зростання генетичних тестів на 64%. Ці та інші випадки надихнули дослідників вивчити "ефект Барбі" на інтерес до жіночого репродуктивного здоров'я.
"Зробивши ці теми менш абстрактними, страшними або лякаючими, просто згадуючи їх у фільмах та інших повсякденних речах, люди стають більш обізнаними про те, з чим жінки стикаються кожного дня," — каже Єва Сенешаль, провідний автор дослідження та аспірантка Університету Макгілла у Монреалі.
Однак дослідження показало, що пошукові запити, пов'язані з "прийомом у гінеколога", залишилися на попередньому рівні. Автори зазначили, що зростання кількості звернень до гінекологів може бути не так просто зафіксувати через пошукові тренди.