Думайте масштабно і довгостроково: у МХП розповіли про особливості категорійного менеджменту під час "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі"

Думайте масштабно і довгостроково: у МХП розповіли про особливості категорійного менеджменту під час "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі"

Київ  •  УНН

 • 20646 перегляди

Read in English

У МХП розповіли про особливості категорійного менеджменту під час "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі".

Заступник директора департаменту закупівель МХП Максим Висоцький розповів про особливості категорійного менеджменту на "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі", пише УНН.

Деталі

Головні деталі щодо оновлення категорійного менеджменту у компанії:

  • Шукайте нові рішення, як оптимізувати виробництво, створювати синергію із вашими постачальниками. 
  • Не бійтеся помилятися. Навчайтеся ризик-менеджменту, побудові ефективних процесів. 
  • Допомагайте спеціалістам зростати всередині компанії. Окресліть кожному із них свою зону відповідальності, де вони будуть отримувати експертизу. Дайте їм можливість брати консультації в інших фахівців, доступ до аналітичних видань. 
  • Усе, що написано, має бути впроваджено. 
  • Думайте масштабно і довгостроково. Під час однієї з ітерацій змін ми перейшли від категорійного управління до категорійних стратегій. Горизонт планування - щонайменше 3 роки. 
  • Але не кожній категорії товарів треба стратегія. Наприклад, у межах трансакційних закупівель, як-от канцелярії, побудова стратегії не дасть ефекту і додаткової цінності. Те ж стосується закупівель, які носять несистемний характер, оскільки ті повинні бути гнучкими.

І завжди пам'ятайте, для чого ви це робите, а ще - який результат хочете отримати.