Думайте масштабно і довгостроково: у МХП розповіли про особливості категорійного менеджменту під час "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі"
Київ • УНН
У МХП розповіли про особливості категорійного менеджменту під час "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі".
Заступник директора департаменту закупівель МХП Максим Висоцький розповів про особливості категорійного менеджменту на "MHP Procurement Conference 2024: великий бізнес про закупівлі", пише УНН.
Деталі
Головні деталі щодо оновлення категорійного менеджменту у компанії:
- Шукайте нові рішення, як оптимізувати виробництво, створювати синергію із вашими постачальниками.
- Не бійтеся помилятися. Навчайтеся ризик-менеджменту, побудові ефективних процесів.
- Допомагайте спеціалістам зростати всередині компанії. Окресліть кожному із них свою зону відповідальності, де вони будуть отримувати експертизу. Дайте їм можливість брати консультації в інших фахівців, доступ до аналітичних видань.
- Усе, що написано, має бути впроваджено.
- Думайте масштабно і довгостроково. Під час однієї з ітерацій змін ми перейшли від категорійного управління до категорійних стратегій. Горизонт планування - щонайменше 3 роки.
- Але не кожній категорії товарів треба стратегія. Наприклад, у межах трансакційних закупівель, як-от канцелярії, побудова стратегії не дасть ефекту і додаткової цінності. Те ж стосується закупівель, які носять несистемний характер, оскільки ті повинні бути гнучкими.
І завжди пам'ятайте, для чого ви це робите, а ще - який результат хочете отримати.