Дубілет збирається об’єднати всі урядові колл-центри в один

Дубілет збирається об’єднати всі урядові колл-центри в один

Київ  •  УНН

 • 8583 перегляди

КИЇВ. 20 листопада. УНН. Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує об’єднати понад 50 різних урядових колл-центрів в один. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook, передає УНН.

"Ми почали централізацію колл-центрів і систем опрацювання звернень громадян в органах влади. Я вже не раз писав, що один зі способів підвищення ефективності — це централізація процесів. Це призводить до підвищення якості роботи і скорочення держапарату", - написав Дубілет.

Дубілет, зазначив, що в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів.

"Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників. Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше", - зазначив Дубілет.

За його словами, уряд змінює систему мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам відразу на своєму рівні, а не просто передавали запити далі.

"Незабаром ми запустимо підтримку не тільки телефоном чи поштою, а й через мессенжери, як в монобанк. Не тому що це модно, а тому що так падає вартість обробки одного звернення, а якість зростає", - написав Дубілет.

Дубілет, розповів, що зараз в центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанк.

"При тому, що зарплати в операторів неможливо низькі", - додав він.

Також Дубілет повідомив, що планується створення для операторів віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з дорогого Києва.

"До речі, нещодавно ми підвищили service level урядового колл-центру у два рази тільки за рахунок правильного штатного розкладу, без збільшення кількості операторів", - написав Дубілет.

Нагадаємо, у Кабміні хочуть зібрати всі міністерства в одній будівлі.