$45.32↓0.18€50.48↓0.60
15:07 • 5272 перегляди
Дженсен Хуанг, обличчя ШІ-буму, після скандалу пішов у відставку з посади CEO Nvidia
14:49 • 9394 перегляди
"Треба з’ясувати всі деталі" - в ОП відреагували на пропозицію путіна провести гуммісію у Костянтинівці
14:16 • 16802 перегляди
У Краматорську припинять роботу останнє відділення ПриватБанку, а також всі філії та банкомати Ощадбанку
13:28 • 31996 перегляди
Європарламент провів мініпленарну сесію в Брюсселі: які рішення ухвалили та що вони означають для України
11:45 • 31668 перегляди
Фон дер Ляєн анонсувала 22-й пакет санкцій проти рф і пропозицію покриття дефіциту для УкраїниPhoto
11:33 • 28493 перегляди
Бронювання під час мобілізації: уряд готує зміни для критично важливих підприємств до 2027 року
11:18 • 24253 перегляди
"Відстань більше не рятує": Генштаб підтвердив ураження усіх 5 найбільших НПЗ росії
12 листопада, 09:11 • 28740 перегляди
Україна знову фіксує обмеження швидкості Starshield - Зеленський
12 листопада, 09:01 • 24429 перегляди
У Києві зросла кількість постраждалих після удару рф по багатоповерхівціPhoto
12 листопада, 08:15 • 11223 перегляди
Сутички у Петропавлівській Борщагівці: затримали 13 підозрюванихVideo

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

Для моніторингу ситуації із підвищення мінімальної зарплати створять робочі групи

Київ • УНН

 • 6268 перегляди

КИЇВ. 10 січня. УНН. У кожній області повинна бути створена міжвідомча робоча група для моніторингу ситуації із виконання рішення уряду щодо підвищення мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року до 3200 грн та миттєвого реагування на скарги громадян щодо порушення керівниками підприємств їхніх трудових прав. Про це сказав віце-прем’єр-міністр Павло Розенко, передає УНН з посиланням на прес-службу Кабміну.

Для моніторингу ситуації із підвищення мінімальної зарплати створять робочі групи

“Перед нами стоїть абсолютно чітке завдання — щоб рішення уряду щодо підвищення мінімальної заробітної плати до 3200 грн було виконане в повному обсязі. При цьому не можна допустити жодних маніпуляцій, насамперед керівників бюджетних установ, щодо переведення людей на неповний робочий день чи, не дай Боже, скорочення. Адже кошти, необхідні на фінансування бюджетної сфери, в повному обсязі закладені в Державному бюджеті на 2017 рік”, — сказав П.Розенко.

Віце-прем’єр-міністр звернувся до представників організацій профспілок та роботодавців спільно з урядом забезпечити виконання відповідного рішення і в недержавному секторі економіки.

“У недержавному секторі ми маємо спільно з профспілками і роботодавцями взяти під контроль ситуацію. Мінімальна заробітна плата працівника не може бути нижчою за 3200 грн по кожному підприємству”, — наголосив він.

П.Розенко доручив сформувати аналогічні урядовій міжвідомчі робочі групи у кожній області.

“Аналогічні міжвідомчі робочі групи повинні бути створені на рівні кожної області. Робочу групу має очолити людина за посадою не нижче рівня заступника глави ОДА. Представники освіти, охорони здоров’я, культури, соціальної сфери, територіальних підрозділів Пенсійного фонду, податкової, Державної служби праці мають бути туди обов’язково включені”, — зазначив П.Розенко.

За словами віце-прем’єр-міністра, метою цих обласних робочих груп є миттєве реагування на будь-які скарги щодо керівників підприємств, які не виконують рішення Уряду щодо підвищення мінімальної заробітної плати.

“Де не виконується це правило, де хтось хоче маніпулювати, переводить людей на неповні ставки, ми будемо мати інформацію і на цю інформацію буде жорстка реакція. Кожен факт, кожна скарга має бути перевірена”, — наголосив П.Розенко.