Бейонсе запускає лінію віскі спільно з Moët Hennessy від LVMH
Київ • УНН
Американська співачка Бейонсе оголосила про запуск лінії елітного віскі SirDavis у співпраці з Moët Hennessy. Бренд названо на честь її прадіда і надійде у продаж у вересні за ціною 89 доларів за пляшку.
Американська співачка Бейонсе оголосила про запуск власної лінії елітного віскі під назвою SirDavis у співпраці з Moët Hennessy, що є частиною компанії LVMH. Про це стало відомо з пресрелізу бренду у вівторок, пише УНН.
Деталі
На своїй сторінці в Instagram Бейонсе поділилася світлиною, де вона тримає склянку з віскі, що отримав назву SirDavis. Свій пост вона підписала словами "DAVIS IN MY BONES" і залишила посилання на офіційний вебсайт нового бренду.
SirDavis отримав свою назву на честь прадіда Бейонсе по батьківській лінії, Девіса Гога, який під час сухого закону на півдні США ховав пляшки віскі на фермі.
"Коли я дізналася, що мій прадід був самогонником, мені здалося, що моя любов до віскі була визначена, - сказала Бейонсе. - SirDavis - це спосіб віддати йому належне, об'єднавши нас через нову спільну спадщину".
Цей бренд віскі є першим продуктом Moët Hennessy, повністю розробленим у США. Він складається з суміші 51% жита та 49% ячмінного солоду, витримується в бочках з-під хересу, що, за словами виробника, додає напою "сміливу вишуканість".
Висока пляшка, на якій зображений бронзовий кінь, також є відсилкою до останніх альбомів Бейонсе, зауважує CNBC.
SirDavis надійде у продаж у вересні за ціною 89 доларів за пляшку.
Доповнення
Цей проект ставить Бейонсе в один ряд з іншими знаменитостями, такими як Марк Волберг і Джордж Клуні, які також використовують свій статус для просування преміальних алкогольних брендів, зазначає CNBC.