Антимонопольний комітет оштрафував компанію Ахметова за змову
Київ • УНН
КИЇВ. 16 жовтня. УНН. Антимонопольний комітет України встановив порушення законодавства про захист економічної конкуренції, вчинені ТОВ “Корум Україна” і АТ “НВК „Гірничі Машини“”, АМКУ оштрафував компанію Ахметова на 53 мільйони за змову, пише УНН з посиланням на Facebook голови АМКУ Юрія Терентьєва.
“Антимонопольний комітет України встановив порушення законодавства про захист економічної конкуренції, вчинені ТОВ „Корум Україна“ і АТ „НВК „Гірничі Машини““ під час участі в трьох процедурах публічних закупівель, які проводило держпідприємство „Львіввугілля“. Торги відбувалися через систему Prozorro. Замовник мав отримати врубові машини для добування вугілля (2 процедури) і елеватори та конвеєри (1 торги) — загалом на майже 330 млн грн”, — вказано у повідомленні.
Терентьєв зазначив, що справжньої конкуренції на торгах не могло бути, оскільки “Корум Україна” та “Гірничі Машини” узгодили свою поведінку, тобто, змовилися.
Голова АМКУ заявив, що про змову свідчать такі факти, як:
- пов’язаність компаній відносинами контролю через спільних засновників;
- наявність спільних працівників та уповноважених осіб;
- надання одне одному фінансової допомоги;
- продаж/придбання товарів один у одного;
- спільні засоби зв’язку;
- спільні ІР- адреси;
- спільні властивості у файлах та схожість в оформленні документів.
“Наведена сукупність доказів розцінена Антимонопольним комітетом України як порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів. На ТОВ „Корум Україна“ і накладено штраф у розмірі 53 млн грн, на АТ „НВК „Гірничі Машини““ — 3,3 млн грн. Зазначимо, що кінцевим бенефіціаром ТОВ „Корум Україна“ є Рінат Ахметов”, — додав голова АМКУ.
Як передавав УНН, у вересні Антимонопольний комітет рекомендував газопостачальній компанії “Нафтогаз України” та регіональним газопостачальним компаніям при здійсненні комунікації щодо акції “Газовий запас” припинити поширення неповної та неточної інформації, а також роз’яснив, чим неточна інформація може загрожувати споживачам.