Антимонопольне відомство ЄС зацікавилося рекламними сервісами Google

Антимонопольне відомство ЄС зацікавилося рекламними сервісами Google

Київ  •  УНН

 • 20805 перегляди

КИЇВ. 21 січня. УНН. Антимонопольні органи ЄС запросили у рекламодавців інформацію про практику Google в області рекламних технологій. Про це пише агентство Reuters з посиланням на документ Європейської комісії, передає УНН.

Як зазначає видання, за останні три роки за блокування конкурентів в сфері онлайн-покупок, смартфонів на платформі Android і онлайн-рекламу компанія Google, найбільша в світі пошукова система онлайн, була оштрафована на загальну суму 8,25 млрд євро (10 млрд доларів).

В даний час компанія стикається з двома розслідуваннями, проведеними Європейським Союзом щодо своєї рекламної практики, зосередженими на технологіях і даних.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Євросоюз має намір жорсткіше регулювати роботу Google, Amazon та Facebook

Як пише агентство, Google і Facebook разом узяті захоплюють більше половини світового ринку продажів інтернет-реклами. Обидві компанії в даний час є об’єктом позову США по їх угоді 2018 року, завдяки якій Facebook дає клієнтам можливість розмістити рекламу в мережі видавничих партнерів Google.

Компанія Google заявила, що співпрацює з Комісією.

“Ми конкуруємо з багатьма іншими компаніями галузі і надаємо людям детальний контроль над тим, як їх інформація використовується для персоналізації реклами та обмеження обміну особистими даними в цілях захисту конфіденційності людей”, — сказала речниця Google.

Комісія заявила, що анкети, розіслані рекламодавцям, є частиною розслідування використання даних Google.

“Це розслідування охоплює всі сервіси Google, включаючи цифрову рекламу і мережу рекламних технологій”, — заявила в середу представник ЄС з питань конкуренції.

ЄС також хоче знати, чи отримують рекламодавці знижки при використанні посередників Google, які дозволяють рекламодавцям або медіа-агентствам купувати рекламу у багатьох джерел.

Як пише Reuters, у рекламодавців є час до п’ятниці, щоб відповісти на анкету.

Раніше у Єврокомісії оцінили роботу Facebook, Google та Twitter щодо боротьби з дезінформацією.