ukenru
wsj-facebook-ne-vporavsya-z-naplivom-dezinformatsiyi-pro-vaktsinakh-vid-koronavirusa

WSJ: Facebook не впорався з напливом дезінформації про вакцинах від коронавируса

 • 11245 переглядiв

КИЇВ. 18 вересня. УНН. Керівництво Facebook не впоралося з напливом в соцмережі критики і дезінформації щодо вакцин від коронавірусу. З такою оцінкою виступила газета The Wall Street Journal, журналістам якої вдалося ознайомитися з внутрішніми документами компанії, передає УНН.

Деталі

У березні поточного року глава Facebook Марк Цукерберг оголосив, що компанія запускає інформаційну програму, яка покликана була спонукати зробити щеплення від COVID-19 щонайменше 50 млн осіб. Передбачалося, що будуть впроваджені інструменти, що відсівають дезінформацію про щеплення, що забезпечують користувачів усіма необхідними даними про пункти вакцинації, а також дають можливість записатися на прийом до лікаря. Як зазначає The Wall Street Journal, кампанія по просуванню вакцинації вважалася в Facebook “найбільш пріоритетною”.

Як свідчать документи, що потрапили в розпорядження видання, аналітики соціальної платформи попереджали керівництво про те, що 41% коментарів англійською мовою під публікаціями на тему щеплень містили їх критику і підштовхували, скоріше, до відмови від вакцинації. За підрахунками фахівців Facebook, подібні коментарі траплялися користувачам в середньому 775 млн раз щодня. Вони ґрунтувалися на особистому досвіді користувачів, поширені міфи про коронавіруси, містили думки конспірологів. Це викликало критику, зокрема, з боку Всесвітньої організації охорони здоров’я та Дитячого фонду ООН.

Навіть з початком кампанії з просування вакцинації в березні цього року кількість публікацій і коментарів, що містять критику, залишалась вкрай високою. Згідно з внутрішніми документами компанії, її фахівці вважали, що це створює “перешкоди для вакцинації”.

Доповнення

У липні невдачі Facebook в боротьбі з дезінформацією про вакцини викликали критику президента США Джо Байдена, який зазначив, що соцмережі, що дозволяють поширювати на своїх платформах неправдиві відомості про коронавіруси і вакцини, тим самим фактично “вбивають людей”. За оцінками видання, прагнення глави Facebook надати підтримку кампанії по вакцинації продемонструвало нездатність компанії на практиці реалізувати свої задуми, які суперечили поглядам користувачів.

Українські Національні Новини

Новини Світу