Висновок на підприємстві зробили, завершивши аналіз причин зупинок складів в тунелях. Інциденти сталися 21 і 23 травня. “Озвучене раніше підтвердилося”, — заявили в прес-службі.
21 травня, продовжили вони, причиною збою в русі потягів на Великій кільцевій лінії стала несправність контактної рейки. 23 травня (на Серпуховсько-Тимірязєвській гілці) — збій трапився через несправність вагона і через “відповідальність сервісної компанії”.
“Інциденти нетипові для метро і не загрожували безпеці пасажирів”, — уклали на підприємстві.
Раніше людським фактором збій в русі метро на Великій кільцевій лінії минулого тижня пояснював віце-мер Москви, глава столичного департаменту транспорту Максим Ліксутов. “У нових станцій метро величезний запас міцності і провізної здатності, тому що станції будуються багато в чому на перспективу”, — підкреслював він при цьому.
Завершён анализ причин остановок 21 и 23 мая на БКЛ и СТЛ. Озвученное ранее подтвердилось: 21 мая — неисправность контактного рельса, 23 мая — неисправность вагона и ответственность сервисной компании. Инциденты нетипичные для метро и не угрожали безопасности пассажиров.
— Мосметро (@MoscowMetro) 31 мая 2019 г.Як повідомляв УНН, метрополітен Москви опублікував відео евакуації пасажирів на одній з гілок.