Разом із Villa Krim, яка нещодавно оновила і пляшку, і етикетку для своїх вин, розповідаємо, на які елементи варто звернути увагу, щоб швидко обрати саме те, що потрібно.
Зазвичай виробники розміщують на етикетці наступну інформацію: назву бренду, рік заснування виноробні та рік збору врожаю, особливості регіону походження винограду, сорт, назви конкурсів і медалі, які отримало вино, смакові характеристики і рекомендації щодо поєднання зі стравами. Це цікаво, але не несе користі, коли ви забігли в магазин купити вино до вечері після роботи, або по дорозі в гості. Якщо навчитися “читати” етикетку і виділяти головне, процес вибору займе декілька хвилин. Що шукати на пляшці вина і де?
1. Біле або червоне
Якщо одразу вирішити, яке вино плануєте купити, це полегшить вибір і звузить кількість варіантів. Але вже на цьому етапі можуть виникнути труднощі. У моді - мінімалізм, і виробники розміщують на етикетці привабливу картинку з назвою виноробні, регіону або сортів винограду. У підсумку, на довгих винних полицях зображення змішуються в калейдоскоп.
2. Сухе або солодке
Багато виробників вказують кількість цукру на зворотній стороні пляшки. Але якщо знайти там, наприклад, показник 18 г/л, він не підкаже аматору, це ще напівсухе або вже напівсолодке. Для покупців, які не знають особливостей технологічного процесу, не розуміються на сортах винограду, вмісті цукру в них та інших тонкощах виноробства, вказівка категорії — солодке, напівсолодке, напівсухе, сухе — допоможе вибрати швидше. На оновлених пляшках Villa Krim ця інформація стала більш помітною і змістилася у центр етикетки.
3. Знайомий виробник або новий бренд
Експерименти варто залишити для вчених, а до вибору вина, тим більше, якщо це потрібно зробити швидко, варто підходити традиційно і довіряти перевіреним брендам.
Знайомий смак вин Villa Krim в оновленій пляшці легко знайти за фірмовими елементам. Звична анаграма VK перетворилася на литу медаль зі стилізованим зображенням вілли. Тієї, на якій створювалися перші зразки і купажі для Villa Krim і яка у 2012 році дала назву марці. Образ вілли розташований вгорі пляшки, а в нижній частині з’явився ще один литий фігурний елемент — ключі. Вони відкривають двері у світ смаку і символізують головний “секрет”: упаковка вин Villa Krim оновилася, але якість і смак залишаються незмінними. Окрім того, стала більшою латинська буква V. Це не тільки перша буква в назві Villa Krim, а й знак лідерства компанії на винному ринку України.
Уміння читати винну етикетку — запорука економії часу і гарантія правильного рішення при виборі. Три ключові позиції, які допомагають його прийняти, легко запам’ятовуються. А зрозуміле маркування в оновленій Villa Krim спрощує вибір і дає можливість швидше насолодитися келихом улюбленого вина, незалежно від ситуації: наодинці, у компанії друзів або в тихій атмосфері сімейної вечері.