Конкурс проходив на початку вересня у Гонконгу, у ньому взяли участь більше сотні алкогольних брендів із різних куточків світу. Зразки дегустували наосліп професійні сомельє. Напої оцінювали за органолептичними показниками – запах, смак, післясмак.
"Для MEDOFF Tokyo це перший міжнародний конкурс світового рівня, який одразу відзначив вишукану горілку золотою медаллю", - розповіли у Beverage Trading Company.
Нагадаємо, що серія горілок Cities Edition від MEDOFF з’явилася на ринку цієї весни. Лінійка представлена трьома видами з назвами мегаполісів.
"Горілка з настоєм рису у складі отримала назву японської столиці – Токіо. Було б дивно не відправити саме цей зразок на азіатський конкурс.
Як і всі горілки MEDOFF, Токіо має вишуканий горілчаний смак, горілка дійсно м’яка і легко п’ється. Ми впевнені, що саме за неперевершену м’якість горілка отримала високу нагороду", - прокоментував директор з маркетингу компанії виробника напою Олексій Безуглий.