“Функції взаємодії з людьми будуть організовані так, щоб кожному було близько і зручно. Так званий „E-Social“, що покращує якість та швидкість заяви від людей, вже проходить етап тестування та скоро буде впроваджено”, — сказав Мацуй.
За словами радника міністра, мета Мінсоцполітики “зробити так, щоб міністерство подавало руку в складних ситуаціях, а не було бар’єром, який треба долати”.
“Ми переконані, що всі 20 млн наших клієнтів — від маленьких дітей до пенсіонерів — заслуговують на нову якість соціальних сервісів та послуг. У нас є план готової дієвої соціальної політики, яка вирішує причини, а не тільки наслідки проблем”, — додав радник міністра.
Довідково: Інформаційно-аналітична система управління соціальною підтримкою населення України (E-Social) (далі — Система) створюється у рамках проекту “Модернізація системи соціальної підтримки населення України” за кошти позики Міжнародного банку реконструкції та розвитку № 8404-UA.
В рамках впровадження Системи передбачається створення централізованої інформаційної системи, яка базується на використанні прикладного програмного забезпечення рівня Enterprise, із забезпеченням доступу користувачів до прикладних задач через веб-інтерфейс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мінсоцполітики отримало майже 1 тисячу пропозицій щодо розвитку сімейних форм виховання — Соколовська
Нагадаємо, Мінсоцполітики починає боротьбу зі “схемами на гуманітарці”.