За їхніми даними, аналізом доцільності створення продуктів займається новий експериментальний підрозділ компанії під назвою New Product Experimentation Team (NPE Team). Завдання цього підрозділу на чолі з віце-президентом Facebook зі співробітництва Іме Арчібонгом полягає в тому, щоб опрацьовувати найбільш перспективні напрямки розвитку соціальної мережі. NPE Team розбитий на п’ять груп, кожна з яких складається з 10-15 осіб і займається оперативним запуском нових продуктів і зняттям з експлуатації тих з них, які не користуються попитом споживачів.
Згідно з публікацією, розробка згаданих вище продуктів важлива для Facebook в плані інтегрування додатку Instagram, призначеного для розміщення фотографій і невеликих відеороликів, додатку для миттєвого обміну повідомленнями Facebook Messenger, додатка й Facebook. З точки зору газети, новинки здатні привести до перетворення рекламного бізнесу компанії, зосередженого на просуванні товарів і послуг на основі вивчення записів користувачів.
Як уточнює газета, згадані вище проекти знаходяться в стадії розробки і можуть не бути втілені в життя.
Як писав УНН, влітку стало відомо, що Facebook офіційно планує запустити власну криптовалюту наступного року.