$45.38↑0.06€50.34↓0.14
17:37 • 13126 перегляди
Тривалі відключення світла на Київщині - скільки енергооб'єктів окупанти пошкодили за тиждень
16:22 • 11071 перегляди
Роберт Паттінсон став фаворитом на роль нового Джеймса Бонда - ЗМІ
15:50 • 18103 перегляди
Генерал СБУ Дука закликав Раду створити ТСК для розслідування причетності керівництва НАБУ та САП до корупції
15:38 • 18322 перегляди
Ставила під сумнів рішення Хуанга - що відомо про 59-річну Колетт Кресс, яка тимчасово очолила Nvidia
15:19 • 12779 перегляди
"Підстав для паніки немає": міністр оцінив, чи загрожує дефіцит соняшникової олії на тлі ударів рф
15:16 • 15647 перегляди
Дні будуть теплими, а ночі морозними: синоптики дали прогноз на осінні вихідні
13 листопада, 13:33 • 21742 перегляди
"Податок на Google" - скільки мільярдів отримав бюджет та хто серед найбільших платників
13 листопада, 13:16 • 18805 перегляди
Пальне для війни горить у Волгограді - у Генштабі підтвердили ураження одного із найбільших НПЗ росії
13 листопада, 12:59 • 15368 перегляди
В Україні стартувало надходження перших вакцин проти грипу
13 листопада, 12:25 • 15554 перегляди
Після нових збоїв Starshield обмеження швидкості зберігається, чітких пояснень немає - Зеленський

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Погода
+6°
6.2м/с
84%
740мм
Реклама

Зростання податків: що змінилося та кого торкнуться зміни

Київ • УНН

 • 23235 перегляди

З 1 січня 2025 року військовий збір для фізосіб зросте з 1,5% до 5%, а для ФОПів становитиме 800 грн на місяць. Військовослужбовці платитимуть 1,5%, а соціальні виплати та ОВДП залишаться без змін.

Зростання податків: що змінилося та кого торкнуться зміни

З 1 січня зростає військовий збір із зарплат фізосіб – з 1,5% до 5%. Також зміни в оподаткуванні стосуються ФОПів, пише УНН.

Для ФОПів першої, другої та четвертої груп ставка військового збору буде становити 10% від мінімальної заробітної плати, яка на початок 2025 року встановлена на рівні 8 000 грн. Це означає, що розмір військового збору для таких ФОПів складатиме 800 грн на місяць. Зміни стосуються сплати цього збору починаючи з 1 січня 2025 року.

Платники єдиного податку третьої групи, як фізичні особи-підприємці, так і юридичні особи, повинні будуть сплачувати військовий збір у розмірі 1% від свого обороту, і перші платежі буде здійснено за підсумками першого кварталу 2025 року.

Також стягування військового збору не відбуватиметься "заднім числом". Тобто, фізичні особи не будуть змушені доплачувати збір за 2024 рік, а їхній загальний річний дохід за 2024 рік буде оподатковуватися військовим збором за ставкою 1,5%.

Однак, деякі доходи, зокрема від операцій з майном, а також доходи у вигляді вартості успадкованого чи отриманого в дарунок майна, будуть оподатковуватися військовим збором за ставкою 5% з 1 грудня 2024 року.

З 1 січня 2025 року ставка військового збору для всіх доходів фізичних осіб, які будуть зазначені у річній декларації, збільшиться до 5%.

Значні зміни також стосуються оподаткування облігацій внутрішньої державної позики (ОВДП), зокрема військових облігацій. Вони продовжуватимуть бути звільненими від оподаткування податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) та військовим збором.

Соціальні виплати, пенсії, стипендії та інші доходи, які не підпадають під оподаткування ПДФО, також не підлягатимуть оподаткуванню військовим збором.

Варто зазначити, що для військовослужбовців та працівників силових структур ставка військового збору залишатиметься на рівні 1,5%, як це передбачено законодавством для цієї категорії осіб.