Як працює КАСКО від ARX за кордоном - 7 місяців війни

Як працює КАСКО від ARX за кордоном - 7 місяців війни

Київ  •  УНН

 • 335224 перегляди

КИЇВ. 19 жовтня. УНН. Протягом усіх місяців війни вже багато українців скористалися послугами КАСКО від ARX за кордоном. Якщо до війни збитки за межами країни становили менше 1% усіх збитків по КАСКО, то з перших днів війни їхня вага зросла до 12-14%, передає УНН.

Згодом цифра трохи знизилась, але наразі продовжує залишатися на такому ж рівні, оскільки багато наших співвітчизників продовжують залишатися закордоном. Тільки за вересень близько 150 страхових випадків за полісом КАСКО сталось за кордоном. Загальна сума відшкодувань за ними склала майже 8 млн грн..

З початку війни, з березня по вересень, компанія врегулювала більше 10 тисяч страхових випадків по КАСКО, з яких близько 1 300 трапилися із клієнтами ARX, які вимушено покинули Україну. При цьому клієнти компанії за кордоном продовжують отримувати сервіс так, якби вони знаходилися в Україні. Географія збитків велика – від Ісландії до Туреччини. Топ-3 країн, де найчастіше потрапляли в ДТП клієнти ARX – Польща, Німеччина та Іспанія.

Нагадаємо, як все працює!

Де саме за кордоном діє КАСКО?

Країни Європейського Союзу, країни прикордонного режиму Шенгенської угоди, Велика Британія, Ірландія, Андорра, Боснія і Герцеговина, Сербія, Чорногорія, Косово, Північна Македонія, Албанія, Турецька Республіка, Молдова, Грузія, Вірменія, Азербайджан, крім територій України та інших держав, на яких органи визнаної державної влади України та відповідних держав тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку.

Як здійснюється процес врегулювання страхових збитків?

Якщо клієнт за кордоном, врегулювання здійснюється дистанційно.

Усі комунікації з клієнтами проводяться у найбільш комфортному для них режимі, за допомогою контакт-центру, чатів у месенджерах, чат-ботах та смс інформування про ключові етапи врегулювання збитків. Майже 90% команди співробітників, зайнятих в обслуговуванні клієнтів по КАСКО, на даний момент працюють віддалено з різних міст України і не тільки.

Компанія має дуже зручний додаток MyARX, де доступні усі договори, включаючи і КАСКО. Клієнти мають можливість звертатися до них навіть за відсутності доступу в інтернет, купувати нові, слідкувати за договорами близьких. Також в додатку зручно спілкуватися з компанією.

Звичайно, введені обмеження на валютні операції та використання коштів на картах створюють певні незручності клієнтам, але компанія знайшла можливість запропонувати оплату вартості ремонту безпосередньо на СТО, яке було вибрано для ремонту автомобіля. Компанія в разі потреби та за можливості також надає допомогу клієнтам з пошуком оптимального рішення для відновлення автомобіля після ДТП за кордоном.

Які є додаткові сервіси для підтримки клієнтів КАСКО за кордоном?

Під час війни компанія впровадила додаткові сервіси, щоб спілкування було ще зручнішим. А саме:

• Чат-робот для автоматичної реєстрації збитку із можливістю надання фото та документів

• Спілкування із співробітником врегулювання за допомогою чатів в Viber, Telegram, MyARX. Все спілкування деформалізоване

• Чіткі рекомендації про правила реєстрації ДТП в 16 країнах Європи з акцентом на особливості кожної країни

• Допомога в пошуку СТО за кордоном

• Пряма сплата відшкодування на СТО за кордоном

Яка якість послуг?

Якість послуг оцінюють самі клієнти, бо ARX – єдина компанія з прозорим сервісом зворотнього зв’язку за послугою “КАСКО. ВСЕ ВКЛЮЧЕНО” Цей сервіс -Тransparent Customer Feedback або TCF -дозволяє клієнтам негайно після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зірковою шкалою. Відгуки з'являються на сайті компанії у режимі реального часу. Впливати на відгуки, модерувати, маніпулювати даними неможливо, тому що адмініструє процес відгуків незалежна компанія eKomi, яка базується в Німеччині, та є європейським лідером у галузі роботи зі зворотним зв'язком клієнтів.

У 2 му кварталі рекордна частка клієнтів, які заявляли збитки – а це 97% – відповіли, що вони задоволені сервісом компанії та оцінили його на 5 та 4 зірки. У липні цей показник досяг 98%.

Компанія ARX вже понад 13 років лідирує у КАСКО, неодноразово займаючи перші місця у незалежних рейтингах. Клієнтам пропонується 5 видів КАСКО, щоб кожен вибрав найкращу пропозицію для себе.

Навіть якщо ви за кордоном, з ARX ваше авто у безпеці, тож почувайтеся впевнено!