Vodafone пояснив проблеми у роботі глобальним збоєм інформаційних систем: іде поступове відновлення послуг
Київ • УНН
Компанія Vodafone повідомила про збій у роботі інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу. З 9:20 надання усіх послуг оператора поступово відновлюється.
Компанія Vodafone пояснила проблеми у роботі мобільного оператора у коментарі "Суспільному", вказавши на збій інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу, надання послуг поступово відновлюється, пише УНН.
Деталі
У "Vodafone" повідомили, що причиною збою у роботі компанії "став збій в роботі інформаційних систем, який вплинув на інфраструктуру багатьох компаній світу".
З 9:20 надання усіх послуг поступово відновлюється.
Доповнення
У всьому світі стався глобальний IT-збій, пов'язаний із взаємодією антивірусу Crowdstrike та Windows.
Надзвичайно масштабний каскад збоїв від США до Азії стався після того, як корпорація Microsoft повідомила про збій у своїх онлайн-сервісах, зокрема в онлайн-службах Azure і 365. Повідомлялося, що комп'ютери з Windows, на яких встановлено програмне забезпечення CrowdStrike, мають проблеми.
Також авіакомпанії American Airlines, United і Delta звернулися до Федерального управління цивільної авіації США (FAA) з проханням про глобальну зупинку всіх рейсів. Авіакомпанії відчували проблеми зі зв'язком.
В Україні у роботі мобільного оператора Vodafone спостерігався збій. Також серед іншого повідомлялося про проблеми з Sense Bank і Monobank.