$45.50↑0.09€51.08↑0.26
23:15 • 1490 перегляди
Світоліна здобула першу перемогу на WTA Finals 2026 і зберегла шанси на півфінал
21:12 • 8822 перегляди
США просять росію запропонувати нову угоду про безпеку з Європою - ЗМІ розкрили деталі
19:40 • 13088 перегляди
Представники США передадуть путіну пропозицію про припинення вогню - Зеленський очікує на відповідь у Дубліні
18:51 • 14043 перегляди
Куди дзвонити, коли зникло світло - енергетики дали покрокову інструкціюVideo
18:07 • 14010 перегляди
Дівоча збірна України з футболу здобула “золото” Юнацької ОлімпіадиPhotoVideo
11 листопада, 17:19 • 15433 перегляди
12 листопада в Україні цілодобово будуть діяти графіки - скільки доведеться сидіти без світла
11 листопада, 16:47 • 20911 перегляди
Як бути видимим на темних вулицях - у поліції дали поради пішоходам та водіям
11 листопада, 16:05 • 24282 перегляди
Рада підтримала масштабні зміни в прокуратурі: кого перевірятимуть, як призначатимуть керівників і за що каратимуть
11 листопада, 14:43 • 27157 перегляди
Від тріумфу до життя під вогнем: що пережив Херсон за чотири роки після звільненняPhoto
Ексклюзив
11 листопада, 14:30 • 16407 перегляди
Справа про медичну недбалість лікарів Odrex: суддя Чаплицький повторно звернеться до КДКА через поведінку адвокатів

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

Відсьогодні в Україні зростають мінімальна зарплата і пенсія

Київ • УНН

 • 31063 перегляди

КИЇВ. 1 грудня. УНН. З 1 грудня цього року в Україні зростають на близько 10% прожитковий мінімум, мінімальна зарплата і мінімальна пенсія, передає УНН з посиланням на прес-службу Мінсоцполітики.

Відсьогодні в Україні зростають мінімальна зарплата і пенсія

За даними відомства, прожитковий мінімум у розрахунку на місяць на одну особу зростає з 1399 грн до 1544 грн. При цьому прожитковий мінімум для працездатних осіб збільшується з 1450 грн до 1600 грн.

Мінімальна заробітна плата також зростає з 1450 до 1600 грн.

Крім того, мінімальна пенсія збільшується з 1130 до 1247 грн.

Мінімальна допомога з безробіття (застрахованим особам, у яких розмір виплат залежить від страхового стажу) зростає з 1160 до 1280 грн.