В умовах карантину: американські жінки і безробітні стали більше пити

В умовах карантину: американські жінки і безробітні стали більше пити

Київ  •  УНН

 • 10102 перегляди

КИЇВ. 10 вересня. УНН. Карантин вніс корективи в алкогольні звички жителів США. До такого висновку дійшли фахівці дослідницького інституту Research Triangle Park, передає УНН із посиланням на unctv.org.

Під час онлайн-опитування, в якому взяла участь 1 тис. респондентів, соціологи з'ясували, що споживання алкоголю американцями неухильно зростає, починаючи з лютого-місяця 2020 року. У цілому, 35% респондентів зізналися, що пили спиртне у "дуже великих кількостях", перебуваючи на самоізоляції.

Примітно, що жінки пили більше чоловіків, і безробітні - більше, ніж ті, хто залишився при справі.

"А ті, у кого вдома є діти, пили більше, ніж ті, у кого немає дітей", - розповіли соціологи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соцмережі захопив алкогольний челлендж.

Нагадаємо, що в Україні зростає популярність сидрів, незвичайних винних напоїв з блискітками, а також активно розвивається напрямок "крафтового" алкоголю.

Також нагадаємо, що експерти прогнозують подорожчання алкогольної продукції на вітчизняному ринку вже восени.

Нагадаємо, що до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф "), ЛГЗ" Прайм "(ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").