В Італії відновлюють традицію "винних віконець"

В Італії відновлюють традицію "винних віконець"

Київ  •  УНН

 • 12518 перегляди

КИЇВ. 13 серпня. УНН. На тлі COVID-19 в Італії відновлюють давню традицію подачі алкогольних напоїв та їжі через "віконце", повідомляє The Drink Business, передає УНН.

Уточнюється, що вперше "винні віконця" з'явилися у XVII столітті, коли в Італії вирувала епідемія бубонної чуми. Сьогодні до старовинної традиції вже повернулися кілька закладів у Флоренції, з метою уникати зайвих контактів на тлі пандемії коронавірусу.

"Винні віконця" - це маленькі люки, які часто використовувалися для продажу надлишків вина робітничому класу Флоренції.

"Люди могли постукати у маленькі дерев'яні віконниці і наповнити свої пляшки прямо від сімей Антінорі, Фрескобальді та Рікасолі, які до сих пір виробляють деякі з найвідоміших італійських вин", - коментує президент Асоціації винних віконець Маттео Фалья.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим корисне вино: п'ять наукових фактів

"Винні віконця" є унікальним явищем, властивим Тоскані і Флоренції, але зазвичай залишаються непоміченими громадськістю. На старовинних стінах Флоренції зараз можна знайти більше 150 таких віконець.

Нагадаємо, як повідомлялося в УНН, українці обирають вино вітчизняного виробництва і купують його частіше, ніж імпортне.

Серед найбільш популярних вин в Україні: ТМ "Коблево" (71,8%), ТМ "Koktebel" (62,6%), ТМ "Шабо" (62,1%), ТМ "Inkerman" (61,2%) і "Micado" (57,2%).