$45.50↑0.09€51.08↑0.26
21:12 • 4614 перегляди
США просять росію запропонувати нову угоду про безпеку з Європою - ЗМІ розкрили деталі
19:40 • 11465 перегляди
Представники США передадуть путіну пропозицію про припинення вогню - Зеленський очікує на відповідь у Дубліні
18:51 • 12963 перегляди
Куди дзвонити, коли зникло світло - енергетики дали покрокову інструкціюVideo
18:07 • 12994 перегляди
Дівоча збірна України з футболу здобула “золото” Юнацької ОлімпіадиPhotoVideo
17:19 • 14593 перегляди
12 листопада в Україні цілодобово будуть діяти графіки - скільки доведеться сидіти без світла
16:47 • 19629 перегляди
Як бути видимим на темних вулицях - у поліції дали поради пішоходам та водіям
11 листопада, 16:05 • 23123 перегляди
Рада підтримала масштабні зміни в прокуратурі: кого перевірятимуть, як призначатимуть керівників і за що каратимуть
11 листопада, 14:43 • 26371 перегляди
Від тріумфу до життя під вогнем: що пережив Херсон за чотири роки після звільненняPhoto
Ексклюзив
11 листопада, 14:30 • 16280 перегляди
Справа про медичну недбалість лікарів Odrex: суддя Чаплицький повторно звернеться до КДКА через поведінку адвокатів
11 листопада, 14:06 • 13872 перегляди
У москві заявили, що могли б укласти пакти про ненапад із державами-членами НАТО

Інформаційне агентство «Українські Національні Новини».

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-05926

Ресурс призначений для осіб, які досягли 21-річного віку

Всі права захищені. © 2007 — 2026

Реклама

В.Гройсман заявив, що жорстко контролюватиме виплату 3,2 тис. грн мінімалки

Київ • УНН

 • 8198 перегляди

КИЇВ. 23 січня. УНН. Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що буде жорстко контролювати виплату мінімальної зарплати обсягом 3,2 тис. грн. Про це він сьогодні сказав під час семінару, присвяченого розвиткові інвестиційного та експортного потенціалу регіонів, передає кореспондент УНН.

В.Гройсман заявив, що жорстко контролюватиме виплату 3,2 тис. грн мінімалки

"Я жорстко буду реагувати на те, щоби людям платили мінімальну заробітну плату не нижчу 3200", - наголосив він.

Нагадаємо, з 1 січня 2017 року мінімальна заробітна плата становить 3 тис. 200 грн.