В Амірханяна з'явився союзник в обличчі голови транспортного комітету ВР Кісєля - ЗМІ

В Амірханяна з'явився союзник в обличчі голови транспортного комітету ВР Кісєля - ЗМІ

Київ  •  УНН

 • 15702 перегляди

КИЇВ. 23 травня. УНН. Парламентський комітет з питань транспорту та інфраструктури на чолі з Юрієм Кісєлем перетворюється в одного з ключових союзників Араіка Амірханяна, власника цілого ряду “троллінгових” компаній, які блокують дорожнє будівництво через вал необґрунтованих скарг в Антимонопольний комітет. Про це повідомляє “112 Україна”.

У розпорядження редакції потрапив лист, який Кісєль направив на адресу прем’єр-міністра, міністрів економіки і інфраструктури, голови Антимонопольного комітету і ряду інших чиновників. Він зажадав доопрацювати Методологічні рекомендації з проведення закупівель в дорожній галузі, а також врахувати ряд поправок в документ.

Ці Методрекомендації розробляються не перший місяць і покликані впорядкувати практики тендерних закупівель в дорожньому будівництві. У розробці документу брали участь найбільші гравці ринку і “Укравтодор”, в результаті проект вийшов відповідним всім міжнародним нормам. Зокрема, для великих проектів потрібно мати достатній досвід компаній-підрядників, а також серйозне матеріальне забезпечення. Частина учасників ринку, а також ряд громадських організацій висловилися проти таких норм, назвавши дискримінучими. Зокрема, вони вважають, що обмеження по досвіду і матеріальній базі будуть звужувати конкуренцію і не дадуть можливості брати участь в тендерах невеликому бізнесу.

Серед тих, хто виступає проти цих рекомендацій, крім самого Кисєля, відзначені два члена транспортного комітету — Ігор Негулевський і Ігор Мурдій, які самі мають відношення до дорожнього бізнесу. Також до цієї групи приєдналися “Рада захисту конкуренції та споживачів” (відома як “Ліга антітраста”), який очолює екс-уповноважена АМКУ Агія Загребельська, і редактор сайту “Наші гроші” Юрій Ніколов.

“У складі колегії АМКУ Загребельська неодноразово виносила рішення щодо заяв компаній Амірханяна, сприяючи блокуванню тендерів на мільярди гривень ... Видання “Наші гроші” чи не половину своєї стрічки новин та аналітичних матеріалів віддало під критику “Укравтодору”... Дії фігурантів вказують на злагодженість, яка і пояснює раптовий інтерес транспортного комітету до теми дорожнього будівництва... Крім того, Кісєль багаторазово посилається на численні публікації видання “Наші гроші” про створення “дорожнього картелю” та інших нібито зловживання з боку “Укравтодору”, — наголошується в публікації.

При цьому в листі Кісєля вказані конкретні компанії, інтереси яких, на його думку, порушені новою методологією — AzVit з Азербайджану, “Сіногідро” з Китаю і “ДСТ № 4 м Брест” з Білорусі, що взагалі ставить питання про лобіювання народним депутатом інтересів конкретних фірм.

ЗМІ багато разів відзначали, що в групі, яка критикує методичні рекомендацій і скаржиться на брак конкуренції, зібралися переважно прихильники скандального “тендерного троля” Араіка Амірханяна, підприємства якого з початку року заблокували тендерів майже на 10 млрд. грн. Сам Амірханян нещодавно кілька разів вривався в будівлю “Укравтодору” з озброєними охоронцями.

“Юрій Кісєль нібито вирішив замкнути на себе всі парламентські контакти “тендерного троля”, — підсумовує видання.

У свої чергу ЗМІ назвали Кісєля і міністра інфраструктури Владислава Криклія ідеологами неформального транспортного картелю, які успішно розкрадають транспортну галузь, розставивши на посади потрібних людей, які слухняно виконують роль гвинтиків корупційного механізму.