"Укрзалізниця" пояснила, чому підняла ціни на чай та постіль
Київ • УНН
КИЇВ. 24 січня. УНН. АТ "Укрзалізниця" прийняла рішення про підвищення цін на послуги для пасажирів у потягах через зростання складових для забезпечення пасажирів, зокрема матеріалів, палива й електроенергії. Про це повідомила прес-служба АТ "Укрзалізниці" у відповіді на запит кореспондента УНН.
"Ціни на послуги для пасажирів переглянуто у зв’язку зі стрімким зростанням вартості складових для забезпечення пасажирів – матеріалів, палива, електроенергії, що впливає на собівартість послуг. Окрім того, вартість послуги надання в користування комплекту постільних речей у вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижча, ніж у країнах СНД", - зазначили в прес-службі УЗ.
При цьому у підприємстві уточнили, що "Укрзалізниця" з 15 січня за рішенням правління компанії ввела в дію єдині ціни на низку основних послуг, що надаються пасажирам. Серед них – користування комплектом постелі у поїздах, оплата за чай, каву та питну воду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В "Укрзалізниці" пояснили, чому поїзд з Польщі застряг на шляху до Києва
Комплект постільних речей у вагонах СВ усіх категорій поїздів віднині коштує 60 грн з ПДВ, а в купейних та плацкартних вагонах – 50 грн з ПДВ. Також за результатами моніторингу вартості продукції встановлена єдина ціна чаю, кави та питної води (0,5 л) – це 10 грн з ПДВ.
Окрім того, вартість послуги надання в користування комплекту постільних речей у вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижча, ніж у країнах СНД.
Нагадаємо, акціонерне товариство "Укрзалізниця" майже вдвічі підняла вартість постільної білизни для пасажирів купейних і плацкартних вагонів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В “Укрзалізниці” відкорегували тарифи на вантажоперевезення
10 січня уряд призначив виконуючого обов’язки голови правління АТ "Укрзалізниця" Євгена Кравцова головою підприємства.