Українська компанія випустила нову лінійку вин за законами нейромаркетингу
Київ • УНН
КИЇВ. 10 травня. УНН. Проаналізувавши дані нейромаркетингових досліджень, українська компанія Beverage Trading Company випустила на ринок нову лінійку вин FELICITAS, передає УНН з посиланням на сторінку компанії-виробника у Facebook.
Окрім рідкісних та вишуканих смаків, вино привертає увагу споживача своїм незвичним дизайном етикетки.
“Згідно з дослідженнями, при розгляді реклами респонденти в першу чергу звертають увагу на обличчя людей. Додаткові дослідження показали, що симпатичні особи привертають більшу увагу”, — зазначили у компанії.
На етикетках зображені портрети молодих та гарних людей, однак дуже незвично — “у перевернутому вигляді”.
“Дизайн винної лінійки містить зображення щасливих молодих людей, а перевернуті особи додатково “включають рецептори уваги”, — підкреслили у Beverage Trading Company.
Нагадаємо, як писав УНН, в Італії випустили “літературні вина”.