У столичному метро е-квитком користуються майже 130 тис. пасажирів
Київ • УНН
КИЇВ. 1 листопада. УНН. Щодня у столичному Метрополітені е-квитком користуються майже 130 тис. пасажирів. Про це повідомляє УНН із посиланням на пресслужбу КМДА.
"Щодня е-квитком у підземці користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить майже 9% від загальної кількості. Система е-квитка вже працює на всіх станціях, а у найближчі кілька місяців з обігу будуть виведені жетони", - йдеться в повідомленні.
Разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях "Кловська", "Льва Толстого", "Почайна", "Сирець".
Окрім того, у наземному транспорті за вчора, 31 жовтня, кількість валідацій електронним квитком склала 284 470 разів, що становить 28% від загальної кількості поїздок пасажирів.
"Технічними засобами для функціонування автоматизованої системи оплати проїзду – бортовими комп’ютерами, терміналами водія, валідаторами, – оснащені 1326 транспортних засобів", - йдеться в повідомленні.
Додамо, єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні). Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купити від 1 до 50 поїздок із можливістю заощадити (при купівлі 50 поїздок економія складає 1,5 грн за кожну поїздку).
Нагадаємо, точні терміни переходу до промислової експлуатації системи e-квитка поки невідомі, в КМДА припускають, що на це піде від 3 до 6 місяців.