У КВУ розповіли про ключові технології під час кампанії виборів до Ради
Київ • УНН
КИЇВ. 26 червня. УНН. Ключовими технологіями під час виборчої кампанії перед виборами до Верховної Ради України є організація кандидатами концертів та використання "клонів". Про це розповів голова ВГО "Комітет виборців України" Олексій Кошель під час прес-конференції на тему "Електоральні настрої українців", передає кореспондент УНН.
"Зараз на всеукраїнському рівні і в мажоритарних округах ми бачимо сплеск використання концертних технологій та шоу технологій. Технології передвиборчої кампанії повертаються на рівень 2012 року, 2007 року. У першій половині червня ми бачили у великій кількості округів залучення десятків артистів всеукраїнського рівня, які виступали з концертами на підтримку кандидатів", - сказав Кошель.
Більше того, за його словами, кілька політичних сил зробили концертну шоу діяльність одним з головних компонентів своєї виборчої кампанії. Наприклад, партія "Голос" Святослава Вакарчука, схожі технології може використати і партія "Слуга народу".
Крім того, у мажоритарних округах концертна технологія є масовою – від залучення артистів всеукраїнського рівня до місцевих колективів. Також популярними є масові технології розважальних заходів, насамперед, для дітей та школярів.
За словами Кошеля, виборча кампанія в Україні відбувається у розважальному, концертному форматі, і ця технологія є однією з ключових.
"Друга тенденція, яка зросла у порівняні з минулими роками, це клони, їх величезна кількість. І ця технологія є дієвою", - додав Кошель.
Нагадаємо, з початку виборчої кампанії до правоохоронців надійшло 691 повідомлення про порушення.