У Британії пропонують ввести МРЦ на алкоголь: ринок проти через відсутність підстав

У Британії пропонують ввести МРЦ на алкоголь: ринок проти через відсутність підстав

Київ  •  УНН

 • 9384 перегляди

КИЇВ. 21 вересня. УНН. Британські чиновники запропонували ввести мінімальні роздрібні ціни на алкоголь, передає УНН з посиланням на talkingretail.com.

З відповідною пропозицією виступила Комісія зі шкідливого впливу алкоголю (Commission on Alcohol Harm), що складається з членів парламенту, лордів і експертів в галузі охорони здоров'я. Комісія заявила, що пандемія призвела до загострення кризи безвідповідального вживання алкоголю, зазначивши, що загальна картина впливу самоізоляції на здоров'я людей проявиться лише з часом.

Однак ці заяви суперечать останньому звіту Nielsen, згідно якого за час карантину загальне вживання алкоголю у Великій Брітанії знизилося вдвічі. Звіти інших компаній також говорять про те, що споживання залишилося колишнім або трохи знизилося.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Правда про МРЦ на горілку: кому вони вигідні, ким лобіюються і на скільки завищені

За 17 тижнів до 11 липня 2020 року загальна виручка від продажів алкоголю зросла, але загальний обсяг споживання через закриття барів і ресторанів знизився. Проти пропозиції ввести МРЦ на алкоголь виступила Британська саморегульована організація алкогольної промисловості "Portman Group".

"Ми не бачимо вагомих підстав впровадження радикальних обмежень, запропонованих Комісією зі шкідливого впливу алкоголю. У Великій Британії зростає усвідомленість важливості відповідального споживання, за останні 20 років нам вдалося досягти великих успіхів. Четверо з п'яти дорослих британців не вживають алкоголь зовсім або не перевищують рекомендованих медиками норм. Вживання алкоголю неповнолітніми також має стійку тенденцію до зниження", - аргументував голова "Portman Group" Джон Тімоті.

Нагадаємо, за словами експерта Олексія Дорошенка, в Україні до кінця року також можуть переглянути МРЦ на алкогольну продукцію. І якщо це станеться, то спиртне подорожчає, хоч і не значно, попереджає він.

Відзначимо, що Держстат поки не фіксує значного подорожчання алкогольної продукції. Так, за рік ціни на алкоголь зросли лише на 1,8%, в той час, як на тютюнові вироби - на 21,2%.

При цьому, українці стали витрачати більше на алкоголь, тютюн, транспорт і одяг, уточнює Держстатистики.

Нагадаємо, що до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Др. Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").