The New York Times: Трампу допоміг виграти вибори посланник арабських принців

The New York Times: Трампу допоміг виграти вибори посланник арабських принців

Київ  •  УНН

 • 10846 перегляди

КИЇВ. 19 травня. УНН. Заради перемоги у президентській гонці команда Дональда Трампа звернулася за допомогою до емісара арабських принців, ізраїльського фахівця з маніпуляцій у ЗМІ та інвестора-республіканця. Про це повідомляє УНН з посиланням на The New York Times.

Згідно з опублікованими даними, за три місяці до президентських виборів 2016 року відбулася зустріч, в якій брали участь старший син американського президента Дональд Трамп-молодший і посланник кронпринців Саудівської Аравії і ОАЕ Джордж Надер і фахівець зі ЗМІ з Ізраїлю Джоел Замел. Її організував республіканець Ерік Принц, у якого на Близькому Сході “суперечливе минуле”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штаб Трампа домагався низької явки афроамериканців на виборах 2016 року

“Емісар Джордж Надер заявив Дональду Трампу-молодшому, що кронпринц Саудівської Аравії і ОАЕ готові запропонувати його батькові допомогу в перемозі на президентських виборах. Спеціаліст по ЗМІ Джоель Замел розхвалював можливості своєї фірми надати переваги політичній кампанії (Трампа)”, - пише видання.

Також наголошується, що в ряду фірм Замела були зв’язки із Росією: Олег Дерипаска і Дмитро Риболовлєв зверталися до них для організації онлайн-кампаній, спрямованих проти їх ділових конкурентів. Надер в якості посланника кронпринца Абу-Дабі Мохаммеда щонайменше два рази відвідував Москву під час передвиборної кампанії Трампа.

За словами джерел, Трамп-молодший схвалив пропозиції учасників зустрічі.

Нагадаємо, раніше газета The New York Times повідомила, що британській аналітичній фірмі Cambridge Analytica, яка використовує технології глибинного аналізу даних (зокрема, даних соцмереж) для розробки стратегічної комунікації в ході виборчих кампаній в Інтернеті, вдалося зібрати особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі. Пізніше Facebook повідомив про витік даних майже 90 млн користувачів. Інформація була використана для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Як розповіли колишні співробітники компанії, створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами з метою потенційно вплинути на їхні голоси.

У матеріалі The New York Times стверджувалося, що послугами Cambridge Analytica користувався передвиборний штаб чинного президента США Дональда Трампа. Крім того, в ЗМІ з’являлися інформація про можливі зв’язки даної компанії з російськими фірмами “Конкорд Менеджмент і Консалтинг” і “Агентство інтернет-досліджень”, яким були пред’явлені звинувачення у рамках розслідування втручання Росії в американські президентські вибори в 2016 році.