Соціологи назвали найбільш уживані горілчані бренди в Україні

Соціологи назвали найбільш уживані горілчані бренди в Україні

Київ  •  УНН

 • 20004 перегляди

КИЇВ. 11 червня. УНН. За рік в Україні зросло споживання низки вітчизняних горілчаних брендів. Про це свідчать дані соціологічного дослідження "ММІ Україна", передає УНН.

Так, соціологи порівняли дані І кварталу 2020 року з даними аналогічного періоду торік і зафіксували ріст споживання таких горілчаних брендів: Nemiroff (+0,9%), "Хортиця" (+0,3%), Finlandia (+4,2%), Green Day (+2,9%), "Зубровка" (+3,1%), Absolut (+3,1%), Prime (+1,8%).

При цьому, споживання низки відомих горілчаних брендів – впало. Мова про: "Хлібний Дар" (-2,5%), "Козацька Рада" (-1,5%), "Воздух" (-1%), "Мороша" (-4,4%), "Первак" (-0,8%).

Як повідомлялося в УНН, до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").