Понад 50 "М’ясомаркетів" за пів року: як МХП перетворюється з сировинного гіганта на кулінарного

Понад 50 "М’ясомаркетів" за пів року: як МХП перетворюється з сировинного гіганта на кулінарного

Київ  •  УНН

 • 17024 перегляди

КИЇВ. 7 січня. УНН. Український агрохолдинг МХП всього за півроку заснував абсолютну нову мережу ритейлу м’ясних продуктів — “М’ясомаркетів”, повідомляє УНН з посиланням на прес-службу компанії.

Влітку минулого року МХП анонсував відкриття 50-ти нових гастрономічних бутиків, але перевершив свої плани і в останній день 2020 року, 31 грудня відкрив 52-й “М’ясомаркет”. Загалом у грудні було відкрито одразу 30 “М’ясомаркетів” по всій Україні.

“За даними Асоціації „Рітейлерів України“, мережа „М’ясомаркет“ продемонструвала у грудні найбільшу динаміку зростання серед всіх без виключення ритейлерів України”, — зазначили в МХП.

Наступного року компанія планує перевершити власний рекорд і відкрити ще більше м’ясних бутиків.

“CEO МХП Юрій Косюк неодноразово наголошував, що мережа „М’ясомаркет“ є одним з етапів трансформації компанії з сировинної на кулінарну. Новий формат бізнесу агрохолдинг розвиває за системою франчайзингу, „М’ясомаркети“ відкриваються за участі як існуючих, так і нових партнерів.
Разом із відкриттям магазинів нового формату, МХП впроваджує в Україні якісно новий рівень сервісу. У „М’ясомаркетах“ працюють професійні м’ясні сомельє, завданням яких є допомога гостям у виборі м’яса, поради щодо його приготування та найкращих комбінацій з іншими продуктами та напоями, пропозиції готових рецептів тощо”, — розповіли в МХП.

Формат магазинів дозволяє купувати також супутні продовольчі товари: хлібо-булочну та молочну продукцію, бакалію, напої та соуси.

“М’ясомаркети” вже є у 34 населених пунктах з 19 областей України, найбільше представництво мають Київщина та Волинь — по 5 магазинів. Інша специфіка нової торгової мережі — понад 30% магазинів відкриваються у невеликих провінційних містах. Для прикладу, ювілейний 50-ий “М’ясомаркет” відкрив партнер МХП Михайло Тихонюк у Камінь-Каширському Волинської області з населенням близько 13 тисяч чоловік.

Керівник управління по роботі з франчайзі в МХП Дмитро Морозов нагадав, що холдинг десятиліттями працює з франчайзингом. Зокрема фірмова партнерська мережа “Наша Ряба” зараз є найбільшою продуктовою франчайзинговою мережею в Україні, що складається з 1750 торгових точок. За його словами, попри всі кризи 2020 року, МХП й надалі буде локомотивом розвитку бізнесів та надійним партнером.

“Під час кризи потрібно інвестувати, знаходити нові підходи, створювати робочі місця, розвивати локальний малий і середній бізнес. І своїм прикладом ми показуємо, як це можна робити, демонструючи подібні бізнес-рішення, які додатково забезпечують й розвиток нашої країни”, — відзначив керівник управління по роботі з франчайзі МХП.