Пасажири знову поскаржилися на поломку Бориспільського експресу

Пасажири знову поскаржилися на поломку Бориспільського експресу

Київ  •  УНН

 • 12531 перегляди

КИЇВ. 5 квітня. УНН. Швидкісний експрес "Київ-Пасажирський – Бориспіль-аеропорт" знову зламався. Про це вранці у п'ятницю, 5 квітня, повідомив у Facebook користувач Роман Маселко, передає УНН.

"От чесно, не хотів нічого поганого писати про Бориспільський експрес, але ... він знову зламався", - повідомив Маселко.

При цьому він розповів про труднощі, з якими зіткнувся, обравши саме за допомогою експерсу добратися до "Борисполя".

"Перша несподіванка - виявляється, по інету купити квитки неможливо... Розкладу теж немає. Ледь знайшли. Вирішили їхати із запасом поїздом о 8:00. Піднімаючись на платформу о 7:50 почули, що поїзд відправляється і побачили як він відїжджає. Виявилось з 31.03 діє новий графік. Якого ніде немає", - вказав він.

З його слів, наступний потяг був о 8:17. "Зайшли, знайшли місце. До речі, місць для дитини і каляски не так багато. Проходи дуже вузькі. Але цей поїзд таки не поїхав - зламались двері. Приїхав наступний. Людей вже зібралось достатньо. І у цього теж одні двері не відкрились. Поки перейшли на інші, усі місця зайняті. Тому їдемо стоячи. Ну якось так. Сподіваюсь на літак встигнемо", - зазначив Маселко.

Нагадаємо, 30 листопада 2018 року "Укрзалізниця" відправила в перший рейс швидкісний експрес "Київ – Міжнародний аеропорт "Бориспіль". З того часу поїзди на лінії неодноразово ламалися.