Меган Маркл представила перший продукт свого лайфстайл-бренду: полуничний джем
Київ • УНН
Меган Маркл представила перший продукт свого лайфстайл-бренду American Riviera Orchard - баночки зі свіжим джемом, які вона вже розіслала інфлюенсерам та друзям.
Лайфстайл-бренд Меган Маркл, American Riviera Orchard, представив свій перший продукт: баночки свіжого варення, передає УНН із посиланням на Page Six.
Як повідомляє Daily Mail, впливовим особам і друзям Меган Маркл вже відправила баночку полуничного варення.
Модельєр Трейсі Роббінс і аргентинська світська левиця Дельфіна Бальк'є серед тих, хто сьогодні опублікував зображення продукту в своїх Instagram Stories.
Місіс Роббінс і її чоловік, керівник Paramount Брайан Роббінс, дружать із Сассексами і запросили їх на прем’єру фільму про Боба Марлі на Ямайці в січні.
Подружжя також дружить з пані Бальк’є, яка одружена з другом принца Гаррі Начо Фігерасом, і вони разом на благодійному матчі з поло у Флориді минулої п’ятниці.
"Меган могла знайти натхнення у свого тестя, короля Карла III, який почав продавати такі продукти, як варення з маєтку герцогства Корнуолль у 1990-х роках.
Принц Вільям заволодів маєтком Герцогства після смерті королеви Єлизавети II у 2022 році, і органічне полуничне варення Герцогства продається в Waitrose за 2,80 фунта стерлінгів за банку, а продажі всього асортименту допомагають зібрати 30 мільйонів фунтів стерлінгів для Благодійного фонду принца Уельського", - йдеться у повідомленні.
Додамо
Очікується, що герцогиня офіційно запустить American Riviera Orchard пізніше цієї весни, а джерело повідомило журналу People минулого тижня: "Меган вважає назву American Riviera Orchard ідеальною. Їй це здається автентичним.
"Вона не може дочекатися запуску сайту. Вона в захваті від свого останнього, особистого підприємства. Це те, що вона давно хотіла зробити. Вона рада поділитися своїм стилем і речами, які вона любить".