Kurator від МХП взяв курс на експансію українського ринку HoReCa

Kurator від МХП взяв курс на експансію українського ринку HoReCa

Київ  •  УНН

 • 37584 перегляди

КИЇВ. 19 лютого. УНН. У середу, 17 лютого, відбувся національний тренінг для торгової команди МХП в каналі HoReCa (англ. Hotels, restaurants, cafes — сфера готельно-ресторанного бізнесу - ред.), де фахівці компанії проходили навчання, пише УНН.

Деталі

Спеціалісти поглибили свої знання про систему HACCP (англ. Hazard Analysis and Critical Control Point — система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках — ред.), розібралися в особливостях виробництва халяльної продукції, побачили, як виготовляється м’ясо для шаурми від бренду Куратор, та навіть навчились працювати із цим м’ясом під час майстер-класу від відомого шефа Микити Розумного. Інтерес МХП до ринку HoReCa обумовлений трансформацією компанії на кулінарну.

“MHP is changing! Ми продовжуємо нашу трансформацію на кулінарну компанію. Наша мета — створити для клієнта додаткову цінність, вирішити його проблему. Але наш клієнт — не завжди кінцевий споживач, це також і ринок HoReCa, якому в компанії приділяють значну увагу. ТМ Kurator — бренд української курятини для професіоналів, який пропонує калібровану та допрацьовану продукцію. За рахунок цього ресторатор має змогу чітко складати технологічні карти, розраховувати економіку та зрештою економити робочий час свого персоналу”, — зауважила Наталія Шадчнева, провідна менеджерка з бренд-маркетингу напрямку HoReCa МХП.

Під час заходу учасники прослухали лекції фахівців МХП і запрошених експертів. Вікторія Дубчак, сертифікована аудиторка із систем менеджменту безпечності харчової продукції, розказала про HACCP у ресторані та фаст-фуді: маркування, товарне сусідство, особливості роботи з м’ясною продукцією тощо. Продовжила програму Станіслава Котляренко, начальниця управління системою якості та сертифікацією МХП. Пані Станіслава розповіла про HACCP на виробництвах МХП та сертифікації птахофабрик: як на великих підприємствах забезпечується та контролюється харчова безпечність та чому це важливо як для виробника, так і для кінцевого споживача.

“HАССР це система, що ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Методологія впровадження НАССР це 12 кроків та 7 принципів, які є сталими та застосовуються для будь-якого підприємства: чи то птахофабрика, чи ресторан. Наші Миронівська та Вінницька птахофабрики сертифіковані у відповідності з міжнародним стандартом BRC Food Safety, що схвалений глобальною ініціативою з безпечності харчових продуктів GFSI, та проходять щорічні аудити від незалежної третьої сторони. Це сертифікат "вищого рівня“ на міжнародному ринку продуктів харчування, який ми вважаємо еталоном належної виробничої практики та безпечності продукції. Він встановлює вимоги до систем управління безпечністю харчових продуктів, об’єднуючи в собі елементи НАССР, пререквізітних програм і обмін інформацією в рамках структурованої системи менеджменту” , — розповіла Станіслава Котляренко, начальниця управління системою якості та сертифікацією МХП.

Руслан Акинчиц, керівник Українського Халяль центру, розповів про Халяль: що це, які існують стандарти і особливості виробництва продукції Халяль, а також пояснив, як це організовано на підприємствах МХП. Завершився тренінг майстер-класом від Микити Розумного, відомого шеф-кухаря, учасника численних кулінарних телепередач, а також бронзового призера чемпіонату України з кулінарного мистецтва в номінації “Золотий шеф-кухар 2018”. Він познайомив торгову команду з одним із продуктів бренду Kurator — м’ясом для шаурми та навчив із ним працювати. Насамкінець учасники навіть отримали змогу власноруч попрактикуватися, щоб ще краще розуміти свого клієнта.

“Задача бренду Kurator — полегшити життя шефа та заощадити гроші ресторатора. В той же час, ринок HoReCa дуже вибагливий і сам процес продажу такому клієнту має певну специфіку. Вкрай важливо бути "на одній хвилі“. Тому я дуже рада, що сьогоднішній тренінг відбувся. Члени моєї команди не тільки дізналися багато важливої інформації, але й побували на місці клієнта — впевнена, це допоможе якнайкраще зрозуміти його потреби”, — розповіла Анна Белікова, начальниця управління продажів напрямку HoReCa МХП.