Купуй та економ: МХП запустив нову програму лояльності
Київ • УНН
КИЇВ. 9 червня. УНН. Компанія МХП запустила нову програму лояльності, передає УНН.
Деталі
Згадана програма лояльності має назву “ЇМО!”, і працює в торгових точках “Наша Ряба”, “М’ясомаркет”, “Döner Маркет”, “Українське Курча” та гастростудії “Секрети Шефа”.
“За кожну витрачену тобою гривню ми нараховуємо на картку 1 бал. Протягом першого тижня кожного календарного місяця ми переводимо бали, зароблені за попередній місяць, у бонусні гривні у співвідношенні 1 бал = 0,01 бонусна гривня”, — уточнили в компанії.
Накопичені бонусні гривні можна використовувати для наступних покупок у точках продажу:
— “Наша Ряба”, “М’ясомаркет”, “Українське Курча” та “Секрети Шефа”:
курячої продукції ТМ “Наша Ряба”, ТМ “Наша Ряба Апетитна” та ТМ “Курка по-домашньому”;
— яловичої продукції ТМ “Scott Smeat”;
— бакалії ТМ “Бащинський” та ТМ “Poli”;
— готових та заморожених страв ТМ “Секрети Шефа”;
— заморожених напівфабрикатів ТМ “Легко!” та ТМ “Бащинський EGO ЇЖА”;
— м’ясних чипсів ТМ “РЯБCHIK” та ТМ “ХО перекусити?”;
— готових страв ТМ “La Strava”;
— пельменів та вареників ТМ “М’ясомаркет”;
— кулінарної продукції МХП;
— фастфуду з м’ясом курки чи яловичини у точках продажу “Döner Маркет” та “Секрети Шефа”, і оплатити ними повну суму чека або його частину.
Довідка
МХП — провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії — Юрій Косюк.