Косюк розповів про своїх "інвестиційних нянь"
Київ • УНН
КИЇВ. 12 лютого. УНН. Вітчизняний бізнес потребує "інвестиційних нянь", якщо мова йде про індивідуальний підхід до інвесторів. Такий "нянею" може бути хто завгодно, головне, щоб він був зацікавлений в благополуччі свого району, міста, країни. Про це в інтерв'ю виданню "Бізнес.Ліга" розповів власник агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" (МХП) Юрій Косюк, передає УНН.
У МХП теж були свої "няні", продовжив він. Наприклад, фабрика в Ладижині вартістю 1 млрд доларів будувалася за безпосередньої допомоги місцевої влади.
"Губернатор Олександр Домбровський сильно хотів отримати цей проект в свій регіон. Облрада дуже хотіла, щоб проект був реалізований в Ладижині, мер Ладижина теж всіляко цьому сприяв. Всі вони для нас, напевно, були інвестиційними нянями", - говорить він.
Косюк впевнений, що бізнесу потрібні "інвестиційні няні", які нададуть допомогу інвесторам незалежно від суми їх вкладень.
"Навіть якщо компанія інвестує 50 тис. дол. або 30 тис. дол. в 20 робочих місць, але робить це прозоро, вона нічим не вирізняється від інвестора, який вклав в країну 100 млн дол.", - сказав він.
Власник МХП також не поділяє наміри уряду обмежити доступ до "інвестиційних нянь" для вітчизняних інвесторів.
"Тому що іноземний інвестор не прийде, якщо не буде локальних інвесторів, якщо він не побачить, що український бізнес активний. Адже будь-який потенційний інвестор дивиться на активність місцевого бізнесу, а вже потім починає думати, чи варто інвестувати. Так само робимо ми, коли виходимо в інші країни", - наголосив він.
Нагадаємо, про плани влади запровадити в Україні програму "Інвестиційна няня" стало відомо 22 січня, під час виступу Президента України Володимира Зеленського на Всесвітньому економічному форумі в Давосі. За його словами, іноземні інвестори, які привернуть в Україну понад 100 млн дол., укладуть договір з державою. Діяльність таких інвесторів в Україні буде супроводжувати менеджер - "investment nanny" (інвестиційна няня), 24 години на добу/7 днів на тиждень.