Глобальний IT-збій торкнувся і систем екстреної допомоги: що відомо

Глобальний IT-збій торкнувся і систем екстреної допомоги: що відомо

Київ  •  УНН

 • 14623 перегляди

Read in English

Міністерство охорони здоров'я Ізраїлю та служби екстреної допомоги повідомили про перебої в роботі серверів та гарячої лінії. У Данії автоматична пожежна сигналізація працює з перебоями через глобальні IT-збої.

Міністерство охорони здоров'я та служби екстреної допомоги Ізраїлю повідомили про перебої в роботі серверів та гарячої лінії. Про це УНН повідомляє із посдианням на Bloomberg.

Деталі 

Міністерство охорони здоров'я Ізраїлю і служби екстреної допомоги заявили, що їхні сервери і гаряча лінія відчувають перебої через технічну неполадку.

Також повідомляється, що центральний банк з заявив, що глобальний збій у роботі компанії CrowdStrike, що займається кібербезпекою, призвів до збоїв у роботі банківської системи країни.

Тим часом у Данії також заявляють, що автоматична пожежна сигналізація працює з перебоями в усьому Копенгагені.

Людям радять дзвонити до служби порятунку в разі виникнення пожежі. За словами пожежної служби, проблема пов'язана з глобальними IT-збоями.

Доповнення

Надзвичайно масштабний каскад збоїв від США до Азії стався після того, як корпорація Microsoft Corp. повідомила про збій у своїх онлайн-сервісах, зокрема в онлайн-службах Azure і 365. Деякі з проблем були викликані програмним забезпеченням кібербезпеки CrowdStrike. 

Також авіакомпанії American Airlines, United і Delta звернулися до Федерального управління цивільної авіації США (FAA) з проханням про глобальну зупинку всіх рейсів. Авіакомпанії  відчували проблеми зі зв'язком.

В Україні у роботі мобільного оператора Vodafone спостерігався збій. Також серед іншого повідомлялося про проблеми з Sense Bank і Monobank.