Експерт розповів, чи впливає на вартість проїзду у маршрутках закриття декількох станцій метро Києва

Експерт розповів, чи впливає на вартість проїзду у маршрутках закриття декількох станцій метро Києва

Київ  •  УНН

 • 211340 перегляди

Read in English

Тимчасове закриття частини синьої лінії київського метро через термінові ремонтні роботи призвело до збільшення використання альтернативного наземного транспорту, але підвищення цін на маршрутки не залежить від ситуації

Закриття декількох станцій на "синій" гілці метро в Києві не вплине на підвищення вартості проїзду у маршрутках. Про це журналісту УНН повідомив голова Асоціації перевізників Києва і Київської області Ігор Мойсеєнко.

Не залежить (підвищення цін на маршрутки – ред.) від ситуації, що трапилася з метрополітеном. Тобто є собівартість перевезень. Наприклад, якщо збільшується вартість палива й інші фактори, це впливає на те, що може призвести до збільшення вартості проїзду. Тут така ситуація, що дійсно (декілька станцій метро – ред.) перестали працювати, але на заміну метрополітену, я вважаю, кинули достатню кількість наземного рухомого складу, на жаль, він сьогодні став у затори

- сказав Мойсеєнко.

Він зазначив, що ситуація прикра, тому що метрополітен неможливо повноцінно замінити наземним транспортом.

"Зараз активно вивчаються пасажиропотоки, й поступово збільшується за необхідністю кількість рухомого складу, зокрема приватним транспортом", - розповів Мойсеєнко.

Окрім того, експерт вказав, що приватні маршрутки давно відійшли б від підвищення ціни на проїзд, якби місто купувало транспортну роботу у перевізників.

"Ми б давно вже відійшли від цих подорожчань цін, якби місто купувало, як у всіх цивілізованих країнах Європи, транспортну роботу у перевізників. Сплачуються гроші за пасажирокілометри. У рівних умовах, як комунальні перевізники, так й приватні. Вартість проїзду - це прерогатива місцевих влад, які купують транспортну роботу. Тоді місто, купуючи транспортну роботу, робить замовлення на те, які хоче автобуси, якої марки, якої комфортності, кольору, й сплачує за це перевізникам гроші. А в нас ситуація, що ми мільярди гривень щорічно виділяємо на покриття збитків "Київпастрансу", а приватних перевізників наче й немає на цьому ринку", - розповів Мойсеєнко.

Доповнення

У Києві з 9 грудня для термінового проведення ремонту перегінного тунелю заявили про закриття станцій метро від "Деміївської" та "Теремків". За попередніми даними, ремонт триватиме 6 місяців.

Закриття частини "синьої" гілки київського метро через підтоплення призвело до запуску альтернативних маршрутів наземного транспорту та змін у дорожньому русі, включаючи перегляд сигналів світлофорів і перенесення зупинок, щоб запобігти транспортному колапсу.