Експерт розповіла, що цікавить потенційних інвесторів житла

Експерт розповіла, що цікавить потенційних інвесторів житла

Київ  •  УНН

 • 8892 перегляди

КИЇВ. 16 липня. УНН. Доволі часто потенційним інвесторам житла не вистачає актуальної інформації про етапи будівництва та умови придбання того чи іншого об’єкта. Про це повідомила Вікторія Берещак, головний експерт інформаційно-аналітичного порталу 3m2, презентуючи результати опитування потенційних покупців з метою виявлення потреб та орієнтирів при виборі квартири на первинному ринку нерухомості, повідомляє УНН.

За даними дослідження, 39,8% потенційних покупців вважають, що для остаточного вибору квартири достатньо мати щонайменше 3 варіанти, а для 33% — вичерпна кількість варіантів для вибору житла дорівнює 5.

"Інвестор детально вивчає об’єкт, обирає серед трьох і більше потенційно цікавих конкуруючих концепцій ЖК. Він приїжджає сам на об’єкт, вивчає дозвільну документацію, звертається за порадою до юриста. Тобто самосвідомість покупця вийшла на новий якісний рівень", — зазначила Вікторія Берещак.

Разом з тим, 54,5% учасників опитування зазначили, що на ринку не достатньо достовірної інформації про вартість квартир, 46,6% потребують "фактів" про той чи інших проект (наприклад, хід будівництва, актуальної вартості "квадрату", актуальних умов розтермінування, акцій, останнього і реального генплану, візуалізацій тощо), 47,7% опитаних потребують думок фахівців про той чи інший ЖК, а для 46,3% важливими є думки потенційних сусідів по ЖК.

"Інвестору потрібна актуальна і достовірна вартість, інформація про інфраструктуру, дозвільну документацію тощо", — сказала вона.

Нагадаємо, УНН розповідав, як працюють відділи продажів найбільшого столичного забудовника ХК "Київміськбуд". У компанії ретельно контролюють рівень роботи співробітників і якість комунікації з покупцем. Для цього був створений спеціальний відділ якості. Результати аналізу спілкування менеджера з клієнтом включені в систему мотивації, тобто впливають на розмір оплати продавця. Це дозволяє підтримувати високий рівень якості обслуговування клієнтів. Клієнти легко отримують відповіді на всі питання, що їх турбують.

"Київміськбуд" працює над нововведеннями і створенням зручного для клієнта сервісу. Не бояться використовувати новітні технології - у частині відділів продажів встановлені touch-панелі (великий екран, на якому зручно розглядати об'єкти будівництва), використовуються 3D-окуляри (з їх допомогою можна "побувати" у своїй новій квартирі), встановлено макети житлових будинків (дозволяє чіткіше уявити своє майбутнє житло).