Дім моди Dior звинуватили у навмисному "спотворенні" азіатських жінок у новій рекламі
Київ • УНН
КИЇВ. 17 листопада. УНН. Французький будинок моди Dior розкритикували в мережі через нову рекламну кампанію із зображенням азіатської жінки. Редактори однієї з державних газет впевнені, що бренд змушує китайських покупців відчувати себе некомфортно, оскільки модель на фото має "моторошні очі і похмуре обличчя". Про це пише УНН з посиланням на Bloomberg.
Деталі
Відзначимо, що фото було зроблено спеціально для каталогу Dior, на виставці в Шанхаї. На розміщеному кадрі зображена азіатська жінка в традиційному костюмі з макіяжем в стилі smoky eyes і сумкою Lady Dior в руках. Її волосся зібране в пучок, а обличчя прикрашають веснянки.
Фотографія викликала гнів з боку місцевих жителів. Так, редактори державної газети Beijing Daily звинуватили люксовий бренд у спотворенні зовнішності азіатських жінок. За їхніми словами, рекламне зображення змушує китайських покупців відчувати себе некомфортно, оскільки модель на фото має "моторошні очі і похмуре обличчя".
"Фотограф підіграє брендам або естетичним смакам західного світу. Китайське бачення краси і мистецтва не повинно бути спотворене її баченням", — йдеться в публікації видання.
Додамо
Відомо, що представники Dior не давали коментарів з приводу того, що сталося.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Dior випустив колекцію спортивного інвентарю