Держпродспоживслужба на користь споживача вирішує близько половини від усіх скарг
Київ • УНН
КИЇВ. 13 березня. УНН. За 8 місяців минулого року до Держпродспоживслужби від громадян надійшло більше 9 тис. пропозицій, скарг та заяв у сфері захисту прав споживачів. За результатами їх розгляду, більше 4,6 тис. (51,2%) звернень було вирішено на користь споживачів. Про це повідомила т.в.о. заступника Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко, передає УНН з посилання на прес-службу Держпродспоживслужби.
Також, "за результатами цієї роботи громадянам повернуто понад 3 млн. грн", уточнила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З Держпродспоживслужби зробили непрацюючого “мегамонстра”
"У 2016 році фахівці Держпродспоживслужби перевірили понад 3025 суб’єктів господарювання сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг (робіт). Порушення встановлені у 910 суб’єктів. Усього у ході перевірок виявлено понад 1200 видів порушень", - додали у прес-службі.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, за словами нардепа С.Тригубенка, ринок харчових продуктів потерпає від безконтрольності та фальсифікату.