Без MaxFactor і Bourjous: концерн Coty заявив про вихід з ринку росії
Київ • УНН
КИЇВ. 28 квітня. УНН. Концерн Coty Inc, якому належать торгові марки Rimmel, MaxFactor, Bourjois, Wella, Cover girl, Sally Hansen, Kylie Cosmetics, заявив, що виходить з російського ринку. Про це інформує УНН з посиланням на Reuters.
Деталі
Coty стала останньою американською компанією, що вийшла з ринку росії після її нападу на Україну, повідомляє агентство.
Зазначається, що у 2021 році на росію припадало близько 3% від продажів Coty. У фінансовому році, що закінчився в червні 2021 року, загальний обсяг продажів Coty склав 4,63 мільярда доларів.
У Coty заявили, що не очікують, що цей крок вплине на цілі щодо доходу та прибутку на 2022 фінансовий рік.
Окрім зазначених торгових марок, компанія також має ліцензії на виробництво косметики та парфумерії брендів Gucci, Balenciaga, Burberry, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, Calvin Klein, Adidas, Mexx, Alexander McQueen тощо.
Раніше
Швецький виробник товарів особистої гігієни Zewa і Libresse оголосив про вихід з ринку рф.