Алкогольні смаки молоді кардинально змінилися: що п'ють міленіали
Київ • УНН
КИЇВ. 21 жовтня. УНН. У США міленіалів звинувачують у "вбивстві" ринку пива і вина, тому що вони, за словами дослідників, зараз надають перевагу міцним напоям. Крім того, при виборі алкогольного напою на чільне місце ними часто ставиться його "інстаграмність". Чи так це насправді - УНН запитав у бар-менеджера і відомого київського бартендера Костянтина Бойка.
"Зараз сама культура, самий розвиток громадського харчування робить попит на якісь змішані напої, нові поєднання, глибокі якісь, неймовірні, у такому форматі... Плюс до всього, у першу чергу, дуже велику роль грає якийсь тренд на ЗСЖ, чому люди і шукають більше нових смаків, більше впираються у смак, ніж у результат споживання", - розповів він.
На думку Бойка, алкогольна культура, навіть у рамках тренду на здоровий спосіб життя, складається у вживанні невеликої кількості, але якісного і міцного або дуже оригінального алкоголю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На алкоголь вітчизняного виробництва припадає понад 70% "спиртних" покупок українців.
Також бар-менеджер окремим феноменом виділяє запит представників покоління міленіалів на своєрідну "інстаграмність" напою.
"Протягом останніх п'яти років люди-візуали спочатку "їдять" очима, а потім і п'ють. Обов'язково треба так, щоб напій виглядав ефектно. Припустимо, буквально років 7-8 назад були дуже популярні шарові коктейлі-шоти. Зараз вже вони не користуються популярністю, тому що у першу чергу створені для того, щоб швидко "вставило". Тому зараз вони не популярні: люди не хочуть, щоб їх "вставило", а хочуть зосередити свою увагу на смаку, на візуальній частині", - упевнений Бойко.
Популярними алкогольними напоями серед міленіалів бар-менеджер називає міцні настоянки на травах, а ще - напої з блискітками.
"Шампанське з блискітками - популярний тренд, наприклад. Виробники ігристих вин додають - і потім воно так красиво переливається у пляшці. У коктейлях теж використовується. Тут, розумієте, у чому річ: як став популярний ось це "visual" напоїв, йому почали люди надавати перевагу. Після цього бармени просто звернули свою увагу на кондитерське мистецтво. Тобто, увагу на те, щоб красиво прикрасити напій, який, по суті, уже десерт, тільки алкогольний і у рідкому вигляді", - резюмував він.
До слова, експерти алкогольного ринку України теж відзначають популярність незвичайного різнобарвного алкоголю з блискітками, а також крафтового, у тому числі - на травах. З огляду на те, що більшість українців за даними Держстатистики надають перевагу алкогольним напоям вітчизняних виробників, це свідчить про чутливу реакцію українського алкоринку на попит споживачів і світові тренди.
Наприклад, раніше УНН писав, що український виробник не обійшов стороною придуманий в Іспанії тренд на різнокольоровий і "мерехтливий алкоголь" з блискітками: на вітчизняному ринку з'явився бренд Caprizo. У його лінійці блакитний винний напій, напій з перловим шимером, а також напої з персиковим і полуничними смаками.