Алкоголь через Інтернет купують 5% українців - дослідження
Київ • УНН
КИЇВ. 27 листопада. УНН. Вино та міцний алкоголь через Інтернет купують 5% українців, передає УНН з посиланням на з дані рітейл-аудиту Nielsen.
Для порівняння, у світі частка споживачів, які купують вино та міцний алкоголь через Інтернет становить 11%.
Водночас, як українці, так і споживачі у світі, найчастіше купують в Інтернеті косметику та товари з персонального догляду: 42% і 35% відповідно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Горілку Medoff назвали найбільш захищеною від підробок
Найменшою популярністю в Інтернеті користуються продукти харчування (свіжі).
"Продукти харчування не входять в звичний віртуальний купівельний кошик практично ні в одній країні світу на сьогоднішній день. Купівля в Інтернеті свіжих продуктів - явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів в 2016 році, всього 11% в світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування", - йдеться у досліджені.
Як повідомляв УНН, купувати алкоголь в Інтернеті може бути дуже небезпечно. На маловідомих сайтах та соцмережах дуже часто в Україні збувають контрафактні або ж фальсифіковані алкогольні напої.
У зв'язку з цим, експерти наголошують, що купувати алкоголь у мережі можна лише на офіційних сайтах компаній-виробників.