Актори хітового фільму жахів "Відьма з Блер" вимагають справедливої компенсації від компанії-дистриб’ютора

Актори хітового фільму жахів "Відьма з Блер" вимагають справедливої компенсації від компанії-дистриб’ютора

Київ  •  УНН

 • 112697 перегляди

Read in English

Творча група фільму жахів 1999 року "Відьма з Блер: Курсова з того світу" вимагає збільшення ретроспективної компенсації та змістовних консультацій щодо майбутнього перезапуску франшизи.

Творча група хітового фільму жахів 1999 року "The Blair Witch Project" наполягає на збільшені ретроактивної компенсації трьом зіркам фільму. Також виконавці ролей фільму наполягають на проведенні обговорення майбутнього перезапуску стрічки. Про це передає УНН із посиланням на The New York Times.

Деталі

Творча група хітового фільму жахів 1999 року "The Blair Witch Project" (в українському прокаті "Відьма з Блер: Курсова з того світу") просить збільшити ретроактивну компенсацію трьом зіркам фільму, а також провести "змістовні консультації" щодо майбутнього перезапуску.

Прохання було подано у формі відкритого листа, підписаного Джошуа Леонардом, однією з зірок фільму, і розміщено в соціальних мережах у суботу, через кілька тижнів після того, як Lionsgate і Blumhouse оголосили про перезапуск.

Хоча ми, творці оригінального фільму, поважаємо право Lionsgate монетизувати інтелектуальну власність, як вважаємо за потрібне, ми повинні підкреслити значний внесок оригінального акторського складу, Хізер Донахью, Джошуа Леонарда та Майка Вільямса

- йдеться в листі, цитуючи двох інші лідери разом із Леонардом.

Актори також зазначили, що "вшановують спадщину фільму в, відповідно "вважають, що заслуговують на те, щоб їх відзначали за їх тривалий зв’язок із франшизою".

Лист підписали режисери фільму Даніель Мірік і Едуардо Санчес, а також Грегг Хейл, Робін Коуі та Майкл Монелло, які були продюсерами оригінального фільму.

Довідково

"Проект відьми з Блер" став явищем поп-культури завдяки хиткій зйомці з рук і переважно імпровізованим діалогам, а також скромному бюджету та химерній інтернет-маркетинговій кампанії.

Фільм із бюджетом у 60 000 доларів був знятий приблизно за тиждень та став несподіваним комерційним і критичним ударом, зібравши майже 250 мільйонів доларів — рекорд для інді-фільму на той час.

Нагадаємо

Квентін Тарантіно передував знімати "Кінокритика", як свій 10-й й останній фільм. Згідно з повідомленнями, Тарантіно зніме зовсім іншу стрічку, що має стати фінальною у його творчому доробку.