Так, за результатами фінансово-господарської діяльності вперше за останні 15 років Київський метрополітен отримав прибуток. Він становить 76,1 млн грн. Для порівняння — один новий вагон метро коштує близько 36 млн грн.
“Ще у 2014 році очікуваний збиток підприємства становив 756 мільйонів гривень. Завдяки ефективному управлінню, впровадженим заходам з енергозбереження, запуску єдиної відкритої системи закупівель, оптимізації використання ресурсів, у 2015 році від’ємні показники вдалося скоротити до 119 мільйоні гривень. А минулого року вивести підприємство в плюсові показники”, — повідомили в метрополітені.
Проте, за інформацією прес-служби, через зростання вартості електроенергії втричі та збільшення мінімальної заробітної плати і, відповідно, усіх законодавчо встановлених відрахувань, цього року Київський метрополітен знову очікує збиток до 1 мільярда гривень.
Питання зміни тарифу наразі не розглядається. Фінансові показники підземки на розгляді у профільних департаментах КМДА.