zavoyovuvati-kliyentiv-azs-dopomagayut-servis-i-dobra-kava

Завойовувати клієнтів АЗС допомагають сервіс і добра кава

 • 7200 переглядiв

Так, третина опитаних клієнтів АЗС заявили, що якісне паливо є основним для них при оцінки рівня сервісу на АЗС. У зручному розташуванні і привітності оператора зацікавлені 19% і 10% опитаних відповідно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: WOG Cafe - лідер серед ресторанів на АЗС

На користь наявності кави на АЗС висловилися 5% опитаних водіїв.

Також наголошується, що серед причин невдоволення клієнтів: незручний заїзд (5%), відсутність магазину (4%), незацікавленість оператора (6%) і незадовільний стан або відсутність туалетів (9%).

Нагадаємо, великі українські мережі АЗС активно розвивають рітейл напрямок: відкривають кафе і супермаркети. Лідерів в цьому напрямку є компанія WOG, яка в середньому в рік продає більше 20 млн фележанок кави.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    Моніторинг АЗС: бензин "додав" 9-11 копійок

     • 8228 переглядiв

    Завойовувати клієнтів АЗС допомагають сервіс і добра кава

     • 7200 переглядiв

    Україна подарувала Джастіну Трюдо набір шкарпеток

     • 14080 переглядiв

    У порти окупованого Криму в жовтні зайшли 22 судна-порушники

     • 8892 переглядiв