Відтепер плату за користування власними вантажними вагонами компанія формує на ринкових умовах, так як і приватні власники рухомого складу.
Раніше ціна на “перевезення” у вагонах “Укрзалізниці” встановлювалася державою й була значно нижчою від ринкової.
“На сьогодні клієнти Укрзалізниці вже уклали 5243 нових договорів. Для прискорення реєстрації в автоматизованих системах ми пропонуємо підписувати договори не в паперовому, а в електронному вигляді”, — зазначив Эвген Кравцов.
За оцінками компанії дерегуляція дозволить збільшити надходження коштів приблизно на 3 мільярдів гривень. Також це зменшить корупційні схеми в сегменті вантажних перевезень.
На початку 2018 року робочий парк напіввагонів “Укрзалізниці” становив близько 24 тисячь одиниць.
Передбачається, що дерегуляція вагонної складової тарифу впроваджуватиметься у два етапи. На першому етапі, який вже триває, застосовуватиметься формульний розрахунок щоденної оплати за здійснення послуги перевезення у вагонах Укрзалізниці. На другому етапі, орієнтовно з другого кварталу цього року, планується запровадження електронних торгів у системі “Prozorro. Продажі”. На торги виставлятиметься частина порожнього парку вагонів і за їх результатами визначатиметься ціна для всього парку вагонів за видами та на певну дату.
Як повідомляв УНН, до аеропорту “Бориспіль” із Києва ходитимуть залізничні експреси.