vprovadzhennya-merezhami-azk-mobilnikh-dodatkiv-ye-reaktsiyeyu-na-svitovi-tendentsiyi-ekspert

Впровадження мережами АЗК мобільних додатків є реакцією на світові тенденції - експерт

 • 11928 переглядiв

Так, Г.Рябцев зауважив, що впровадження в Україні мобільних додатків мереж АЗК є свідченням того, що вітчизняний ринок реагує на світові тенденції.

"Мобільні додатки є одним із шляхів реалізації підходів до переведення на безготівкову форму. Це достатньо активно впроваджувалося у країнах Європи протягом останнього часу. І це є тенденцією до того, що український ринок реагує на світові тенденції. Лідерами в таких впровадженнях є загальнонаціональні мережі, тому що саме вони ініціювали і активно впроваджують ці додатки. Особливо це стосується компаній, які мають партнерів за кордоном, тому що саме звідти і пішла ця тенденція", - розповів він.

Г.Рябцев також зауважив, що конкурентні переваги сьогодні мають ті АЗК, які можуть запропонувати своїм клієнтам якомога більше програм лояльності.

"Чим ширша програма лояльності і чим доступніша вона для клієнтів - тим вищі конкурентні переваги. Тому що зараз компанії майже не конкурують за ціною чи якістю нафтопродуктів, які реалізуються. Вони конкурують за рахунок програм лояльності. Сьогодні фокус конкуренції зміщується з цінового сегмента в сегмент програм лояльності", - наголосив він.

Як повідомляв УНН, WOG впровадив технологію Force Touch і випустив додаток для iWatch.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    Бордо у Франції стало кращим містом для подорожей у 2017

     • 10356 переглядiв

    Чоловік вчинив стрілянину у Харкові

     • 7648 переглядiв